annekeOcjena: 8/10

Nije važno vežete li ime Anneke Van Giersbergen uz The Gathering, Anathemu ili možda uz njena gostovanja kod Within Temptationa ili Ayerona ili ak uz njenu solo karijeru. Važno je da znate za ovaj već i ikoničan glas i to da ima novi album. Možda niste ljubitelj etiketiranja glazbe i ne volite naljepniu pop/rock. No nemojte da vas to odbije od ovog albuma. Kako nećete suditi knjigu prema koricama tako nemojte nialbum/glazbu po jednoj naljepnici.

Drive je njen peti studijski album s ukupno 10 pjesama. Vrlo je zanimljiv jer donosi i prizvuk drugih glazbenika. Tako već prve We live on i Treat me like a lady koje možemo svrstati u neki oblik power popa i u prvoj pronaći neka od boljih ostvarenja Killersa, a Treat me like a lady bih voljela čuti u izvedbi Cranberriesa pogotovo zbog boje glasa. Težite li nekoj plesnoj stvari onda prebcit na 4. Ujedno i naslovnu pjesmu Drive. Jednom kad ju čujete neće vam danima izlaziti iz glave. Sad ne možete reći da vas nisam upozorila. Ovakvu jednu plesnu pjesmu slijedi snažna balada s klavirskom podlogom. Radi se o My mother said gdje Anneke dolazi do punog sjaja i pokazuje kako joj je zapravo dovoljan samo njen glas da prenese poruku. Ova prekrasna priča o odnosu roditelja i djeteta vjerojatno bi se vrtila na svim radijskim postajama i bila hit da je izvode recimo Adele ili Josh Groban.

Za sve vas koji ne možete bez metala tu je Mental Jungle. Najbolje ju se možete opisati kao fusion Lacune Coil s azijsko/arapskim stilom uz gostovanje muškog vokala.

Nemam velike zamjerke ovom albumu. Dapače sviđa mi se islušam ga dosta no vjerujem da je Anneke sa zadnjom pjesmom na albumu poslala poruku fanovima: The best is yet to come. Ovaj album zapravo nosi pravo ime: Drive. Jer on je upravo to vožnja odnosno album za vožnju u autu. Stavite naočale, album u player i slijedite Anneke: ”Sun glasses on. I’m driving.I am in control: hundred fifty miles an hour. I don’t mind the speed, no, but I’ve got my demons.I am in control: call that human power”

1. We live on
  2. Treat me like a lady
  3. She