Let It Bleed Records

Ocjena: 7/10

Neznam da li se to samo meni čini ili gotovo svi bendovi iz Poljske koje čujem sviraju death metal ili neki oblik istoga. Možda postoji neki skriveni razlog tome tipa politički ili socijalni, a možda sam jednostavno u krivu te je pravi razlog da obožavaju ovakav tip muzike. Spominjem sve ovo jer sam baš odslušao još jedan uradak zvan A Perfect Evil jednog poljskog benda zvanog Amorphous. A Perfect Evil je drugi full album za ovaj bend koji je izašao u 3. mjesecu pod okriljem izdavačke kuće Let It Bleed Records. Kad sam prvi put pogledao malo detalje o Amorphousu i novom albumu prva pomisao mi je bila ok još jedan beskompromisan death album ali nakon što sam ga odslušao ostao sam pozitivno iznenađen. Prva stvar koja se lako uoči nakon odslušanog albuma je da im je struktura pjesma dosta zanimljiva. Očekivao sam kako je to više manje tipično u deathu izravnu i žestoku muziku. Ono što sam zauzvrat dobio je zapravo veoma zanimljiva i čak neznam mogao bi reći dinamična struktura pjesama, ako se uzme u obzir stil mogao bi reći čak da su pjesme dosta profinjene. Za njihovog gitarista Mareka Pająka mogu samo spomenuti riječi hvale jer smatram da gitare na ovom albumu zvuče odlično. Solaže na nekim pjesmama (npr. „My Revenge“ te „Shred“ ) su toliko „čiste“ i zanimljive da skoro pa ostave dojam da niti ne slušate death što se meni osobno jako sviđa ako se uzme u obzir da na nekoliko drugih pjesama također možemo čuti pokoji catchy riff. No nemojte me krivo shvatit jer album ima i podosta dobrih starih žestokih riffova koji će vas natjerati da malo izbangate vaše glave. Također još jedna stvar koju bi spomenul su vokali. Vokale su odradili Płaski i Pająk i oni su zanimljivi jer pošto su 2 vokalista dobijemo različite tonove growla što se meni sviđa jer unosi raznolikost ali nažalost ponekad na nekim dijelovima imam osjećak kao da jedan od vokalista nije dovoljno izvježban pa ne zvuči kako bi trebalo ali smatram da  im to ne treba uzimat kao neki veliki minus. A Perfect Evil je jedan jako zanimljiv album i preporučam ga svima koji vole death da ga odslušaju te da se puste pozitivno iznenadit zvukom i riffovima isto toliko koliko sam i ja pozitivno ostao iznenađen.

1. Psychosis
  2. Deception… lie… forgivness
  3. Shred