Tradicionalni i najveći hrvatski Halloween party te jadan od prvih Halloween partyja na ovim prostorima u organizaciji programa Twilight i ove se godine održao u prepunom zagrebačkom klubu Boogaloo gdje su se okupljeni na dva floora i uz DJ-eve i u “spooky” uređenom klubu zabavili i uz dvije modne revije kojima su se predstavile dvije perspektivne mlade dizajnerice iz Zagreba.
Za dobar provod na Twilight flooru na kojem su se zavrtili neki od najpopularnijih dark, gothic, darkwave, punk, rock, metal hitova od 1980.-ih do danas bili su zaduženi Tomi Phantasma (Twilight) i Marin (80’s Party). Na istom flooru na velikom platnu oko 23:00 započela je projekcija DVD-a “Helsinki Vampires” poznatih finskih Goth rockera The 69 Eyes u sklopu ekskluzivne i prve na ovim prostorima (ali i uopće) promocije njihovog novog specijalnog box-seta “Goth’N’Roll” koji je fanovima benda donio pravu Halloween poslasticu – reizdanja njihovih sada već kultnih albuma “Blessed Be” i “Paris Kills” te, naravno, DVD “Helsinki Vampires” sa raznim bonusom i dodatnim CD-om na kojem se nalaze neke rijetke te demo snimke. Nakon DVD projekcije zavrtili su se i neki od najvećih uspjeha ovog finskog benda i publiku zagrijali za ono što je slijedilo – modna revija popularno nazvana “Dark Fashion Show” na kojoj su se predstavile dizajnerica Tajana Štasni, vlasnica Aždaja Boutique (www.azdaja-boutique.com), prvog on-line dućana alternativne odjeće u Hrvatskoj te Ida Šintić sa svojom linijom kreacija Delicate (www.delicate-style.com) , brandom odjeće inspiriranim terminom “dark art” koji se bazira na Gothic, fetish i pin-up stilovima.
Sve to vrijeme, na drugom, electro flooru, poklonike spomenutog zvuka, također u prigodnom ambijentu “spooky” uređene dvorane zabavljao je eminentni njemački DJ Dark Voice iz Köelna.
Uz ovakav koncept i različit program i 31.10.2009. zaokružujemo na kalendaru i očekujemo još jedan najglasniji Halloween Party u režiji Tomija Phantasme.

Kako je bilo na Twilight Halloweenu pogledajte u našoj foto galeriji!