Prvi album i videospot “Savjest” rock benda Rubikon istinski oduševili publiku, a svirka rasplesala pun Sax

Zagreb, 18. 6. 2010. –  Ni hrpica važnih događanja u Zagrebu, ni Svjetsko nogometno prvenstvo, niti jako nevrijeme nije sinoć spriječilo publiku da napuni Klub Sax. Njen dobar osjećajda bude na pravom mjestu u pravo vrijeme pokazao se istinitim. Momci iz banda Rubikon predstavili su se javnosti u najboljem mogućem svjetlu. Video spot za naslovnu pjesmu albuma “Savjest” oduševio je sve prisutne, a sama pjesma, bolna slika naše korumpirane i zastranjene države, doživjela je dva ponavljanja. Rubikon je svirao tri seta raznovrsne tematike, od vrlo angažiranih pjesama do plesnih i rock laganica, sve odreda izvrsno prihvaćene – no, ni tada publici nije bilo dosta. Tražila je dva bisa!

U rockerski opuštenoj atmosferi duhoviti uvod u ovu sjajnu večer dao je Anđelko Preradović, voditelj promocije Aquarius Recordsa, izdavača albuma “Savjest”, a najavu video spota i kratku priču o tome kako je Rubikon ustrajao u svom naumu da jasno i direktno ukaže na loše stvari u našoj zemlji dala je managerica banda Anastazija Vržina. Najinspirativniji govor gostima o Rubikonu dao je mag naše glazbe g. Bahrija Golubović, kreator i voditelj čuvene radijske emisije Demo X, i zaslužni za otkrivanje Severine kao mladog talenta – po njemu band Rubikon je već prije tri godine imao “ono nešto” i bilo je samo pitanje vremena kada će njihov talenat, hrabrost i srčanost isplivati na površinu.
Rubikon je, osim pjesma sa prvog albuma, izveo i nekoliko novih pjesama koje već sprema za novi album, pa  je doista pitanje vremena kada će Daniel Crnošija Crni, Andi, Vaha, Man i Lav uz pomoći back vokala i violinista Svena zagospodariti domaćim top-listama.
Jedan dio Hrvatske rekao je što misli o ovakvom bendu i albumu. Momci ne sumnjaju da će uskoro i ostali.

– Video spot “Savjest” možete pogledati na YoutTube kanalu Rubikona: http://www.youtube.com/watch?v=yrbWSY6kF2o

Izvještaj i foto: Anastazija Vržina