PicassoZagreb-0637Danas je na press konferenciji u Muzejskom prostoru Klovićevih Dvora predstavnicima medija konačno i prikazana Izložba Picasso uz naravno prigodne riječi najvažnijih osoba uključenih u ovaj projekt. Na pressici su govorili: ravnateljica Galerije Klovićevi dvori Marina Viculin, gradonačelnih Zagrena MIlan Bandić, voditeljica Muzeja Picasso u Parizu Anne Baldassari, francuska veleposlanica u RH Michèle Boccoz, pomoćnica ministrice kulture RH Vesna Jurić Bulatović, te predstavnici Splitske Banke i Croatia Osiguranja.
Odlično je bilo što su se u Klovićevim Dvorima dosjetili angažirati pozvati i gđu Baldassari da nas medije provede kroz izložbu osobno.

U Zagreb iz Pariza stiže izložba Remek-djela iz Muzeja Picasso koji posjeduje jednu od najvećih kolekcija radova slavnog majstora. Tijekom posljednje tri godine koliko traje rekonstrukcija barokne palače Hôtel Salé, Picassova su remek-djela proputovala Europu, Bliski Istok, Japan, Rusiju, SAD, Tajvan, Australiju, Kinu i Hong Kong. Na kraju svjetske turneje započete 2008. Izložba se u zagrebačkoj Galeriji Klovićevi dvori. Kao posljednja etapa tog nesvakidašnjeg putovanja, zagrebačka je izložba ostavrena zahvaljujući Ministarstvu kulture Republike Hrvatske i Francuskog veleposlanstva u Hrvatskoj.
PicassoZagreb-0658Sutra, 23. ožujka u Galeriji Klovićevi dvori otvara se najveća ikad u ovom dijelu svijeta održana izložba slika i skulptura Pabla Picassa koja je postavljena u 12 dvorana, a sastoji se od 56 slika i skulptura te četrdesetak fotografija, a razotkrit će nam životnu priču najvećeg umjetnika dvadesetog stoljeća.

Na prvoj retrospektivnoj izložbi Pabla Picassa u Hrvatskoj prikazani su radovi koji prate umjetnički put Picassa od njegovih najranijih djela iz 1895. sve do posljednjih godina njegova bogatog stvaralačkog života. Kronološko putovanje otvara „Muškarac s kačetom“ iz 1895., jedna od malobrojnih slika nastalih na samome početku Picassove umjetničke karijere, kada mu je bilo tek četrnaest godina. Picasso u njoj propituje slikarsko nasljeđe velikih majstora španjolske tradicije, a time se bavi i u „Portretu muškarca“ iz 1902. – 1903., amblematskom djelu plave faze u kojemu se umjetnik portretita kao „prokleti slikar“. Izložba prati glavna razdoblja Picassova polimorfnog stvaralaštva, kao i različite medije njegova istraživanja likovnog izričaja te tako dočarava raznolikost i kompleksnost važnih faza u razvoju ovog velikog majstora moderne: plavu i ružičastu fazu, protukubistička i „afrička“ istraživanja, najvažnije djela sintetičkog kubizma, „klasičnu“ fazu, nadrealistički ciklus, angažiranu umjetnost i ratne slike, „pop“ fazu, varijacije na teme starih majstora, posljednju fazu. Izložba završava autoportretom „Nedjelja“, koji je svojevrsni hommage Velázquezu, Rembrandtu i Goyi, a koji Picasso završava 1971. godine, dvije godine prije smrti.

Svečano otvorenje izložbe će održati sutra, 23. ožujka 2013. u 19 sati.

PicassoZagreb-0693Izložba će biti otvorena do 7. Srpnja, a cijene ulaznica su sljedeće:
70 kn – pojedinačna ulaznica za odrasle