Kako je Bon Jovi svoj rodni New Jersey pretvorio u Rock City tri večeri za redom gotovo ekskluzivno prilike su imali vidjeti najs(p)retniji obožavatelji američkih rockera (koji će 08. lipnja sljedeće godine zasvirati i na zagrebačkom stadionu u Maksimiru) koji su na vrijeme uspjeli kupiti karte za jednu od ukupno dvije projekcije filma Bon Jovi: The Cirlce Tour.
I tako su pred očima zagrebačkih fanova američke rock legende na platnu zagrebačkog Movieplexa zasjale u 90-minutnom filmu snimljenom tijekom tri rasprodana koncertna na veličanstvenom New Meadowlands stadionu u rodnom gradu Bon Jovia, novom stadionu NY Giantsa i NY Jetsa.  Okupljeni ispred filmskog platna vrlo su se brzo stopili sa žestokim rock uspješnicama sa nedavno objavljenog albuma „The Circle“ te, naravno, nekim od najvećih hitova jednog od najutjecajnijih svjetskih hard rock bendova. I dok će jedni reći da im je već ovaj audio-vizualni doživljaj bio jedna od najboljih večeri u životu drugi tu najbolju večer tek očekuju. Za nešto više od pola godine. U novonastaloj Bon Jovi histeriji koja je među fanovima u regiji zavladala nakon što je objavljeno da bend svoju turneju sljedeće godine započinje upravo u Zagrebu ne čudi što su karte za dvije projekcije filma „The Circle Tour“ planule jer ovaj film pušten je u distribuciju u samo 550 odabranih kino dvorana i poklapa se sa izlaskom antologijske bendove kopilacije: Bon Jovi – Greatest Hits Collection. A u kolikoj mjeri ovaj isječak sa tri veličanstvena koncerta podiže razinu adrenalina dovoljno govori činjenica da su fanovi pljeskom i pjevanjem popratili svih 90-minuta filma, neki od njih su i ustali ne bi li aplauzom popratili glazbenike na velikom platnu. I tako od uvodnog spota za pjesmu „What Do You Got?“ do završne „Livin’ On A Prayer“. Istovremeno ono što je publika dobila, osim užitka u koncertu  na jedan novi audio i vizualni način, je i uistinu bliski pogled na bend na pozornici koji je svojom energijom i žestokim nastupom New Jersey odveo na tri epična glazbena putovanja. Zasigurno, pogled koji nudi ovaj film najbliže je što ćemo bendu ikada prići. I to je jedan od razloga zašto ostavlja bez daha. Jer pratiti Bon Jovi od izlaska iz garderobe preko pjesama „Raise Your Hands“, „We Weren’t Born To Follow“, „Born To Be My Baby“, klasika „Superman Tonight“, „When We Were Beautiful“, „Lay Your Hands On Me“, „“I’ll Be There For You“ u izvedbi Richiea i Jona, akustične verzije „Someday I’ll Be Saturday Night“, „It’s My Life“ koja se posebno dojmila okupljenih u dvorani Movieplexa, veličanstveno izvedene „Keep The Faith“ od koje se ježi koža i dok ju gledate na platnu i slušate u dolby-surround tehnici i zamišljate kako li tek zvuči formi ‘ovdje i sada’ i „Livin’ On A Prayer“ pa sve do silaska s pozornice nešto je što svaki fan priželjkuje.
„The Circle Tour“ film ostvarenje je sna za fanove koji su u koncertima uživali u Bon Jovijevom gradu, ostvarenje je sna vjerojatno i za bend, ali i za one koji još nisu imali prilike svoje rock idole vidjeti uživo. A što se, čini se, ne suvišno entuzijazične i nabrijane američke publike tiče ono što bendu možemo poručiti je – vidimo se u Zagrebu!

Tekst: Ivana Sataić (ivana@venia-mag.net)