U ponedjeljak, 03.05. u zagrebačkom klubu Sax! imali smo priliku upoznati novi rock bend – Angel of Fire, promotivno čuti njihov prvi album Lift your Flames, kao i par puta pogledati njihov drugi video My Call. Bend po mnogočemu nije tipičan za našu scenu, počevši od gitaristice Magdalene, malog, desetogodišnjeg bubnjara Vlada, te konceptualnog albuma.
Koncert je započeo u 21:45, kad je pjevač Igor najavio bend i novoizašli album, da bi odmah krenuli s pjesmom Angel of Fire. Svaka je pjesma najavljena u par stihova koji su nas trebali uvesti u pozadinsku priču. Možda bi se nekima te najave činile odviše patetičnim, no, nama se to čini puno boljim izborom od suhoparnih: naša iduća pjesma je…
Odsvirali su zatim Sound of a Memory i Shade of Red, nakon čega je bubnjar Vlad bio spreman za svoj solo koji je odsvirao vrlo vješto. Svaka čast malom bubnjaru, ali bilo bi lijepo čuti i ostale. Ni najmanje ne sumnjamo u njihove sviračke sposobnosti, no Vlad je zaista sposoban zasjeniti bend kad se potrudi.
Nakon kojih pola sata nam je Igor poimence predstavio svoje kolege iz benda – uz njega i Vlada tu su još i gitaristica Magdalena, basist Vanja i klavijaturist Emil. Uslijedilo je još pjesama, pa smo čuli Black Horseman, Lost Tiger, Nightwalker te u kratkoj pauzi vidjeli spot My Call, i to dvaput. Potom se bend vratio na stage, pa smo pjesmu čuli i uživo, te zaključili da zvuči puno bolje i zanimljivije. Odsvirali su nam i jednu obradu, Save a Prayer Duran Durana.
Iako bi im se mogli uputiti neki sitniji prigovori ili, ako hoćete, dobronamjerni savjeti na račun naziva pjesama i uvodnih stihova, Angel of Fire su stvarno zanimljiva pojava na lokalnoj metal sceni i svakako ih vrijedi čuti i vidjeti. Zvuče dovoljno žestoko da bi se svidjeli metalcima, ali i dovoljno melodično i pitko da bi bili zanimljivi i ostalima. Ovakvu postavu benda ne viđate svaki dan, pa ako vam se pruži prilika, svakako ih pogledajte uživo – mi sigurno hoćemo.

Izvještaj: Gordana Beraković (gordana@venia-mag.net) i Sara Profeta (sara@venia-mag.net)