Sinoć je u novom klubu Avenue Bar u sklopu sportsko rekreacijskog centra AvenueBALL na Slavonskoj aveniji 3 u Zagrebu održana „FotoGerila“, verzija foto-koncertnog projekta osmišljenog od fotografa Anastazije Vržina i Dejana Barića, koji je prvi puta održan 2009. u klubu Sax! uz koncert demo bendova uključujući „4head“ od kojeg je pjevačica Ines Mlinarić-Red sada frontwoman Markiza.

Ovogodišnja „Fotogerila“ bila je u stvari bilo jače promoviranje kluba za javnost i opremanje interijera Anastazijinim koncetnim fotografijama.

Najavljena TV i radijska voditeljica Martina Validžić je na žalost u zadnji čas morala otkazati nastup radi gubitka glasa, pa su tako voditeljice postale domaćica Maja Kuljiš i autorica Anastazija, pa iako je Anastazija komentirala „Ovo je neplanirano i bit će sigurno jako spontano i smotano“ – smotano nije bilo ali je bilo spontano i opušteno.

Ugodan  prostor Avenue Bara okupio je lijepi broj  publike željne dobre zabave, glazbe, te dobrih fotografija. Među gostima bili su i članovi grupa Picksiebner i Malehookers, te suautor „FotoGerile“ Dejan Barić.

U simpatičnom  programu su se izmijenjivale autoričine priče o fotografiranju na koncertimai predstavljanje osječkog karikaturista Ivana Sabolića koji je specijalno za tu priliku izradio karikaturu Anastazijine fotografije Lenny Kravitza, tombola za publiku, te koncertni nastupi  rock benda Rubikon i specijalnih gošći večera novog benda gospel i blues orijentacije Angels of Blues.

Rubikon je nastupio u dva seta, u koja je po prvi puta do sada uključio i zgodan broj covera uglavnom Azre s razlogom kako nam je rekao frontman-pjevač Crni: „Kao nikada sada je pravo vrijeme da se podsjetimo kako su Štulić & Co. imali viziju vremena koje je slijedilo i koje se sada događa“ osvrćući se na demonstracije u Splitu i Zagrebu. Rubikonove autorske pjesme nikad nisu imale jači dojam nego baš u ovom trenutku, a zadnji set uz više covera totalno je rasplesao publiku.

Angels of Blues bile su posve suprotan glazbeni žanr Rubikonu i to je ispalo sjajno. Djevojke su akustično izvele i (sve četri) otpjevale tri pjesme, najupečatljivije „Amazing Grace“ i  Bon Jovijevu „Living on a Prayer“ i postigle da im publika počne pljeskati usred pjesme. Ovo im je bio treći javni nastup i usprkos laganoj tremi, djevojke su se odlično snašle..

Za kraj autorica je najavila planove za nekoliko predstojećih izložbi koncertne tematike, jednu s karikaturistom Ivanom Sabolićem i to vjerojatno u sklopu HGF-a, samostalnu u sklopu  ovogodišnjeg 2. SPFF  međunarodnog filmskog festivala muzičkih dokumentarnih filmova Starigrad Paklenica, a kako je odnedavno i u glasačkom tijelu Porina, vjerojatno možemo očekivati uskoro neki novi projekt koji će križati fotografiju i nastupe novih bendova uživo.

Fotografije i tekst: Slavica Rudec