Howe-Gelb-TriageSUPERUHO FESTIVAL, 2. DAN – Šibenik, 04.8.2014.

Drugi, na prvi pogled najslabiji dan SuperUha, neočekivano je oduševio manjim – Drugim stageom. Nešto malobrojnija masa od udarnog prvog dana jučer je imala prilike vidjeti šaroliko izmijenjivanje gotovo svih žanrova rock glazbe na dva stagea.

Na Žedno Uho stageu to su bili pretežito instrumentalni bendovi poput Tuxedomoon i Earth, koji svojim beskonačnim instrumentaliziranjem u svega 6-7 pjesama tokom sat vremena nisu uspjeli zadržati publiku, koja ih je radije polovično slušala uz jelo i piće u udobnim ležaljkama i krevetima s baldahinima u Iskon kutu za opuštanje.

Howe Gelb Triage je svojim americana alt country izričajem iznenađujuće dobro sjeo između ova dva benda. Iako neobičan izbor za ovu vrstu festivala i za main stage, stariji ljubitelji klasičnijeg country rocka su zadovoljno pijuckali piva uživajući u ovom, malo poznatijem prizvuku svoje mladosti.

No, prava se zabava događala na Drugom stageu. Naš novi bend ESC Life, iako još nije prikupio ni približno dovoljno nastupa, već je nakon onog debitantskog u zagrebačkoj Mediki bilo vidljivo da ih čeka odlična prva godina! Šteta je jedino što su bili prvi pa je u publici bilo svega 20ak ljudi, ali i to je 20 pari ušiju više koji će širiti dobru riječ za ovu svirku.

Rose-WindowsRose Windowsi, američki psych rokeri, podignuli su cijeli drugi dan i približili ga kvaliteti onog prvog. Skromni i sramežljivi, ali kad počne svirka iznenada se pretvore u zvjeri. Nježna, nasmijana, tiha, omotana maramom, pjevačica Rabia na prvi pogled izgleda kao da ne može ni glasa ispustiti od sramežljivosti, ali čim čuje bubnjeve, počne mahati kosom i glavom, te pjevati najviše i najdivnije note koje će ovaj festival doživjeti. Toliko su oduševili publiku da su morali i na bis izići, što je do tog trenutka bilo gotovo nemoguće bilo kojem izvođaču na sporednom stageu.

Naši dečki iz Cojonesa nastavili su ovaj izvanredan niz. Odlična energična stoner svirka privukla je prije svega mlade šibenske bendove u prve redove da uče kako se to rade. Nevjerojatni screamovi, skakanje po stageu i uzdrmavanje publike bilo je idealno za zaključivanje rock dijela drugog dana i ovog stagea.

CojonesSve u svemu, iako puno slabije posjećen i izborom bendova nekarakteristično izdvojen od ostala dva dana, drugi je dan bio kao mali slatki desert između dva glavna jela. Prevlast alt rock mladih nada, pogotovo onih naših, nad većim stranim imenima i nad main stageom, zasigurno je i planirani šećer za kraj koji ovom festivalu daje slatku notu nade i inspiracije za sve naše mlade bendove koji žele izaći iz svojih garaža i zasvirati na možd jedinom mjestu na kojem veličina i ime nisu važni, jer se prije svega cijeni duh i kvaliteta svirke.

Izvještaj: Jana Zidanič

Rose-Windows