Superuho 2014 prvi dan-8036369SUPERUHO FESTIVAL 1. DAN – Šibenik, 3.8.2014.

Mate Škugor podario je novo dijete gradu Šibeniku! SuperUho festival, iako još u pelenama, dokazalo je da ima potencijala nadmašiti svojeg starijeg brata Terraneo. Pristanište TEF i plaža Banj postali su središte alternativne rock kulture na iduća tri dana. Sunce, more, narančasti baldahini i ležaljke, otvoreni prostor starih ruševina i dvije pozornice na kojima se izmijenjuju hrvatski i strani bendovi stvaraju opuštenu ljetnu atmosferu i ugodnu cirkulaciju 2000 mladih glazboljubaca. Glavna stvar zagarantirana na svakom Škugorovom projektu je upravo glazba u prvom planu.

Superuho 2014 prvi dan-8036196Početni, a ujedno i najjači dan SuperUha, protekao je u veselom, chill out tonu. Plaža Banj kao dnevno predvorje festivala ponudila nam je akustični stage s rock bendom For uz koji su se besplatno mogli opustiti svi koji su u to vrijeme bili na plaži ili u moru. Regularan dio festivala započeo je šibenskim bendom Diskodelija na Drugom stageu pristaništa TEF. No, masa se počela okupljati na glavnom, Žedno uho stageu oko 21h kada su na red došli jedni od headlinera – Black Lips.
Superuho 2014 prvi dan-8036214Dinamična retro/garage rock svirka i pjesmice poput ‘Justice After All’ i ‘Drive By Buddy’ ovog simpatičnog rockabilly style benda ugodno su iznenadile i razdragala čak i hipstere koji su u prvom redu nervozno čekali glavnu točku večeri.

A u 23.15, treći dan za redom u ovom gradu, na stage je stupio bend koji ponosno možemo nazivati našim bendom. Bendom koji je kod nas stekao ono početničko samopouzdanje, rastao i stasao uz nas, a sad, kada su dosegli vrhunac svoje karijere i odobravanja kritike i milijuna fanova, nisu zaboravili na svoju Hrvatsku i svog Matu, kojem na svakom koncertu zahvaljuju što ih je shvatio i dao šanse da sviraju još kada su bili beba. Za The National su uistinu već nepotrebni opisi atmosfere i ocjenjivanje kvalitete svirke ili setliste.

No, sinoć su nas neočekivano počastili sa par rijetkih pjesama poput ‘All The Wine’, ‘Daughters of the Soho Riots’, ‘Available’ i ‘Cardinal Song’, kojima su nastup digli na novu razinu, a SuperUho otvorili u najboljem duhu.

Superuho 2014 prvi dan-8036466SETLISTA:
1. Don’t Swallow the Cap
2. I Should Live in Salt