ROCKOFF FESTIVAL (SANE, AND THE KID, ORANGE STRIPS) – Zagreb, Tvornica Kulture, 16.10.2014.

RockOff_treci_16102014-4968Treća večer RockOFF festivala bila je poslastica za indie ljubitelje: odličnom svirkom su The Orange Strips, And The Kid i Sane oduševili u zagrebačkoj Tvornici Kulture, naročito Sane. Ova večer je ujedno bila prilika i za promociju CD-a „RockOff 2014.“ u izdanju Croatia Recordsa kojeg su predstavili članovi žirija Hrvoje Horvat te producentsko-skladateljski dvojac iz Svadbasa, Jura Ferina i Pavle Miholjević.

RockOff_treci_16102014-5013Koncertnu večer su otvorili labinski indie rokeri The Orange Strips čija šesteročlana postava donosi zanimljivu fuziju akustičnog organskog zvuka i moderne elektronike. IIako su daleko bolje i dojmljivije zvučali prije nekoliko godina, ovim je njihovim nastupom dominirala igurna i uigrana svirka, te niz pjesama jedna iz druge koje se vrstila bez vremena za predah, iako to mužno ne znači dobru stvar: ponekad se bend izgubi u nizanju pa ne obraća dovoljno pažnje na emocije ili energiju.Presjek njihovih starijih stvari i onih s aktualnog albuma „Deadlines“ možda je opravdao ugled koji Orange Stripsi uživaju u inozemstvu, makar tu ima još dosta posla – trebaju još dosta raditi i napredovati da ih prihvati širi krug publike. Vjerojatno će ambijentalni indie pop „History of you“, kojeg su odabrali za svoje RockOff predstavljanje, izazvati veliku pozornost domaće glazbene scene.

RockOff_treci_16102014-5089Zagrebački And The Kid među klupskom publikom uživa poseban status kojeg su zaista i opravdali sinoćnjom svirkom. Slušala sam ih prvi put i ostala iznenađena koliko zvuče svježe i sirovo ali u dobrom smislu. Ona “sirovina” zvuka podsjeća na najbolje britanske indie bendove, a pjevač tj. frontman ima dovoljno karizme da bend povuče na visine. Zanimljive gitare i efektno pjevanje frontmana začinili su snažnim emotivnim nabojem.
Pjesmu “Orange“ s kojom se predstavljaju na festivalu, izveli su u poprilično drukčijoj verziji od one studijske što je publika s oduševljenjem prihvatila. Iako se prvenstveno smatraju underground bendom, svojim nastupom najavili su ozbiljan desant na mainstream.

RockOff_treci_16102014-5137Nastup Sanea na RockOff festivalu bio je ujedno i njihov povratnički nastup, s novom postavom i novim autorskom albumom čija se službena promocija uskoro očekuje. No najvažnije od svega, bio je moćan.
Originalni trojac je rasterećeniji i razigraniji, a dvije dodatne gitare najavljuju novo zvukovno usmjerenje Sanea. Osim jakog autorskog materijala, članovi benda su u pauzama pjesama pokazali zavidne improvizatorske sposobnosti što ih svrstava u jedan od najatraktivnijih domaćih live bendova. Za vjerovati je da će uz RockOff konačno zauzeti mjesto na domaćem glazbenom nebu koje im svakako pripada.

Sljedećeg četvrtka, 23. listopada, na rasporedu su Big Strip Gorila iz Zagreba, riječki Morso te Libar iz Splita, a ulaznice po cijeni od 30 kuna dostupne su na svim prodajnim mjestima Tvornice i putem sustava Entrio.

KONCERTNA FOTOGALERIJA – KLIK OVDJE!

Izvještaj i foto: Anastazija Vrzina