ROCKOFF FESTIVAL (Kinoklub, MORT, Nosači zvuka) – Zagreb, Tvornica Kulture, 9.10.2014. RockOFF_dio2_09102014-4743
Druga večer, točnije drugi natjecateljski krug RockOff festivala iskakala je, oznojila i rasplesala publiku u Malom pogonu zagrebačke Tvornice kulture. Nakon prošlotjednog otvaranja festivala s bendovima Mjuziklom, Radio Luksemburgom i Silenteom, ovog su puta na red došla čak dva benda iz Sinja (kako se kasnije pokazalo, Sinj ima opake bendove) Nosači zvuka i M.O.R.T. te zagrebački KinoKlub, koji se u posljednje vrijeme opet okupio u malo promijenjenom sastavu.

RockOFF_dio2_09102014-4600Koncert su otvorili Nosači zvuka koji su već s prvim taktovima pjesme „Funky ljubavna“ rasplesali okupljene ponudivši im zanimljiv spoj funk, rock i disco zvuka. Za svoje predstavljanje na RockOff-u odabrali su „Ti imaš sve“ nastalu u suradnji s producentom Igorom Ivanovićem, a reakcije glazbenih urednika radijskih postaja znače samo jedno: Nosači imaju hit! S tim se složila i zagrebačka publika koja je uživala i u ostatku pjesama koje bi se uskoro trebale naći na albumu prvijencu ovih talentiranih glazbenika iz Sinja. Dečki dosta stilom dosta podsjećaju na nekdašnji možda i največi rock bend ex- Yuge, Ekatarinu Veliku, što im može biti samo još dodatni plus.

RockOFF_dio2_09102014-4675No publika je zaparavno očekivala najviše drugi sinjski bend, suprotno očekivanjima za Kinoklub – M.O.R.T. Ovi sumanuto ludi i energični sinjani su proizveli pravu pomutnju u publici i divlje poganje kao da smo na kakvom heavy metal koncertu. M.O.R.T. ima album „Odjel za žešće“ kojeg je glazbena kritika proglasila jednim od najboljih debija hrvatskog rocka. Bend je odmah krenuo energično i beskompromisno uz duhovite najave i karizmatični nastup frontmana Johna. Nove pjesme izmjenjivale su se s onima iz njihove demo faze, a „Ninu“, singl s RockOffa, publika je otpjevala od riječi do riječi. Ovi teškaši su u svojim 40tak minuta u potpunosti opravdali epitet „spasitelja domaćeg rocka“ i nema sumnje da ćemo ih ubrzo ponovno gledati u Zagrebu. Definitivno prava senzacija na domaćoj rock sceni.

RockOFF_dio2_09102014-4779Zadnji su nastupili nekdašnja apsolutna pop-punk senzacija, Kinoklub. Nakon velikog uzlaza prije četiri godine i jednako takvog pada i raspada, momci su se u malo drugačijem sastavu opet okupili i nakon nedavne uspješne promocije novog EP-ja „Henganje“ bend je dobio na žestini i uigranosti što je na neki nači malo u suprotnosti sa pomalo “dječjim pjesmicama” koje izvode, a naročito image pjevača Luke i bubnjara koji djeluju puno prestariji za ovakve pjesme. Ipak, na svom velikom hitu „Vrati se u Zagreb“ odmah na početku, krenuli su odlično i tako nastavili i završili nastup no za razliku od Silentea prethodnog tjedna, pred vrlo malobrojnom publikom jer se ona u međuvremenu razbježala.
Da Hrvatskoj ne manjka zdobrih frontmana dokazao je Luka Tomaš samouvjereno vladajući pozornicom, no sve to skupa ipak djeluje neuvjerljivo. “Slatka tajna, a nije slatkiš“ nova je pjesma KinoKluba koja se već udomaćila u njihov repertoar i ove momke dečke stavlja u prvi plan scene top-lista.

Za tjedan dana, idućeg četvrtka čeka nas nova večer RockOff festivala kada će nastupiti bendovi Orange Strips, And The Kid i Sane, a ulaznice po cijeni od 30 kuna dostupne su na svim prodajnim mjestima Tvornice i putem sustava Entrio.

KONCERTNA FOTOGALERIJA – KLIK OVDJE!

Izvještaj i foto: Anastazija Vržina