ROCKOFF FESTIVAL (GATUZO, MARKIZ, KREŠO & KISELE KIŠE) – Zagreb, Tvornica Kulture, 30.10.2014.RockOff_peti_30102014-1719
Ušli smo u petu večer RockOFF festivala i iskreno, kada se za dvije naredne večeri sve ovo privede svom finalu – ostat će praznina jednom tjedno.
RockOFF se u kratkome roku etablirao kao događanje koje jednostavno treba ostati jednom tjedno u Malom Pogonu Tvornice. No na žalost nakon ove večeri i ovog izvještaja, ostaje nam samo još dva koncerta, regularni s tri benda u natjecanju u četvrtak 6.11. i finalna večer 8.11.

No prije tugovanja o kraju ovog sjajnog projekta, vratimo se na taj peti koncert tj. troboj bendova jako glasnih i žestokih punk-rock zvukova: uz Krešu i kisele kiše iz Rijeke, zagrebačkih Markiza i Gatuza.

RockOff_peti_30102014-6449Žestoku večer u Tvornici započeo je energični duo Gatuzo. Poznati po dobrom prašenju, bilo bi mi pomalo čudno što su oni prvi bend večeri, da ne znam da se redoslijed nastupanja prilgođava potrebama i bendova, pa su tako KKK nastupili zadnji jer su čekali nekog od članova benda da doputuje u Zagreb. Mišljah, ako su Gatuzo prvi, onda smo glavninu municije ispucali odmah u početku. Damir Trkulja Šiljo (vokal, gitara) i Goran Martinjak (bubnjevi) u pripremi su izlaska novog albuma, kojeg je najavio singl „Poslije kiše“ a koji se već uveliko vrti na radijskim postajama. Osim jake autorske priče, bend je na glasu kao jedna od najboljih domaćih live atrakcija zbog čega su česti gosti klupskih pozornica i van Hrvatske. Možda atrakcija baš i nisu jer bubanj i vokal s gitarom teško da mogu stvoriti neku posebnu priču na pozornici koja bi djelovala showmenski, ali su zato energično pokazali zube.
Pomalo doduše neraspoloženi na početku, radi (vjerojatno) iznimno manje publike koje je (jedino) ovu večer pomalo zakazala, kasnije su odlično komunicirali s publikom koja se gotovo bojala doći do same pozornice.

RockOff_peti_30102014-6558Zagrebački Markiz je isto tako dobro poznato ime domaće glazbene, rock scene koje iza sebe, između ostalog, ima nominaciju za Porin te hvaljeni album „Mikrofonija“. Iako ni to nije baš cijela priča. Uz poneke izmjene u članstvu od originalne postave, Andrej Babić na basu (glavni skladatelj u bendu) i odličan vokal pjevačice Red je ipak ostao glavni core benda. Pod producentskom palicom Srđana Sekulovića Skansija, njihova nova pjesma “Na kraju priče“ autora Andreja Babića, uvelike se pušta na radiju, a pjesma se već našla u odabranom društvu HR TOP 40 nacionalne top-liste. Uživo, bend zvuči jako profi, na izuzetno visokom nivou kvalitete izvedbe svih sviračkih članova, koje za razliku od Red nisam imala prilike slušati uživo prije Markiza. Red je prije ulaska u Markiz odnosno “ozbiljan bend s misijom” bila malo kratka s vladanjem pozornice tzv. “stage presenceom” no na moje zadovoljstvo toga je posve nestalo. Petorka na malom stageu Malog pogona je gužva, a Red je iskoristila svaki cm, a ostali svaki atom energije. Jedine zamjerke idu na preglasni vokal, koji je u prvim redovima zvučao kao da će ti probiti bubnjiće, pa sam nakon fotkanja doslovce pobjegla u pozadinu: Red ima vanredan vokal, snažan i specifičan i nisam mogla procjeniti da li se to ona malo prezaigrala pa zaboravila kontrolirati glas i jačinu ili je tonac otišao na pivo. U svakom slučaju posve iza kraj ulaza Markiz su zvučali kako treba, jako glasno – s etiketom brenda.

RockOff_peti_30102014-6624Riječki punkeri Krešo i Kisele kiše nastupili su, kako smo već rekli, zadnji i ako vas do tada nisu “zakucali” Gatuzo i Markiz, ovi sigurno jesu. Zvinilo mi je u ušima cijlu noć a bogme i ujutro. KKK su pobjednici prošlogodišnjeg HR Demo kluba čime su ostvarili izravni plasman na RockOff. Njihov nastup je tipično punkersi bunt i statement: svi osim jednog od trubača su bili u šarenim tajicama u kojim su izgledali i smiješno i posprdno. Truba br dva bila je još komičnija, dečko je obukao suknjicu na tokice. Koliko zajebancija može biti već od ovoga?
Veselica za publiku koja se do njihovog nastupa povećala. Službena pjesma predstavljanja na RockOff festivalu jest „Uvijek“, ali je ja bogme nisam prepoznala jer sam previše bila zabavljena samim scenskim doživljajem.

I tako je završila i ova večer, dok nas 6.11. očekuju mirnije atmosfere sa kantautoricama Queen of Saba, Sara Renar i F5.

Više o RockOff-u pratite na službenim Facebook i Twitter stranicama festivala te na www.hds.hr.

KONCERTNA FOTOGALERIJA – KLIK OVDJE!