Za prvo izdanje ovogodišnjeg Rock Beach Festivala može se zaključiti da je bio uspješan. Osim lokacije koja oduzima dah i stjenovitih plaža uz obalu jezera Balaton, ako se ovako nastavi u budućnosti  ovo bio mogao biti jedan od najljepših i najboljih festivala u Overkill-RockBeachFestivalMađarskoj. Ove godine glavni headlineri bili su: PARADISE LOST (UK), GOJIRA (FR), OVERKILL (US) i SABATON (SWE) koji su se pobrinuli za dobru atmosferu i kompletnu sliku festivala. Uz headlinere na glavnoj pozornici nastupili su: SUBSCRIBE,  DEPRESSZIÓ, ANNA AND THE BARBIES, ALVIN ÉS A MÓKUSOK, ROAD i DEÁK BILL GYULA, a na manjim pozornicama izmjenjivala su se više od 30 bendova sa područja Mađarske.  Festival se može pohvaliti dobrim zvučnim  sustavom i ozvučenjem, dobrim ljudima koji su sudjelovali u organizaciji i ljubaznim osobljem u šatorima. Ovim putem zahvaljujemo konobaru koji nas je par puta počastio i curama na informacijama koje su nam pomogle da se bolje snađemo. Cijene su također vrlo fer, od same ulaznice za koncert, bilo da se radi o festivalskoj ulaznici ili jednodnevnoj ulaznici kao i cijene hrane i pića. Sam cilj festivala bio je omogućiti metalcima super provod uz manju cijenu što se pokazalo kao dobitna kombinacija. Ima i par stvari koje bi trebalo popraviti da festival bude još bolji. Naime, ljudima koji nisu iz Mađarske ili koji ne govore mađarski bilo je vrlo teško pratiti informacije jer se u svemu tome engleski jezik slabo spominjao. Pri tome mislim na informacije koje su objavljivane na official stranici na Facebooku i na festivalu. Također sam ulaz na festival bio je zakompliciran jer  ljudi su prvo morali dati ulaznice u šatoru u blizini ceste kako bi dobili narukvice koje su  malo dalje u ulazu na festival stavljali zaštitari uz pregled torbi. Po meni nepotrebno jer se sve to moglo napraviti na jednom mjestu. Isto tako ulaznica za koje se dobije narukvica se ne vraća.

Nedostatak je bio  također i sam sadržaj osim glazbenog, relativno mali izbor hrane i pića, metalskih štandova je bilo samo par, a wc je bio dosta udaljen od glavne pozornice ispred koje je bilo najviše ljudi. Međutim  to su sitnice koje se daju popraviti, a i za prvi puta održan festival je i zanemarivo.

Sabaton-RockBeachFestivalGlavni headlineri su bili odlični,  posebno zadnji dan festivala koji je bio vrlo lijep. Overkill i Sabaton su se pobrinuli za odličan završetak festivala.

Američki Overkill je zagrijao publiku na ionako užarenih 40°C uz pjesme: „Come and Get It“, „Bring Me the Night“, „Hello From the Gutter“, „Old School“ i druge, a završili su u klasičnom stilu sa „Fuck You.“

Kad se radi o Sabatonu, zabava je zagarantirana uz dozu ratnih pjesama i šala između pjesama od strane simpatičnog vokala Joakima Brodéna. Njemu se nakon svake pjesme skandiralo: „Pálinka!, Pálinka!“ pa je bilo jasno da će za njega ovo biti teška noć. Komunikacija Sabatona sa publikom je uvijek na nivou, cijeli bend je toliko zaigran da ih je prava umjetnost uslikati tijekom koncerta. Svirali su svoje najpoznatije pjesme: „Ghost Division“, „Carolus Rex“, „The Art of War“, „Attero Dominatus“, „Primo Victoria“ , Cilffs of Gallipoli“ i mnoge druge, a iznenađenje je bila pjesma „The Price of  Mile“ i švedska verzija „Poltava“. Sve u svemu dobar festival, ako će biti zanimljivih imena sljedeće godine, isplati se otići.

Izvještaj i foto: Tamara Pevec