Nema mnogo festivala u svijetu koji mogu ponuditi zanimljivu, opuštenu atmosferu, dok je istovremeno  organizacija na nivou i sve se radi najprofesionalnije moguće. Ovo su razlozi zašto je Weserlieder Open Air, slaveći svoju 10. godišnjicu ove godine, jako rijedak događaj i time vrijedniji za posjetiti i doživjeti. Nažalost, zbog nastupa Hellsingland Undergrounda noć prije u Bielefeldu (puni izvještaj OVDJE), nisam mogla doživjeti taj jedinstveni WOA osjećaj prvu večer, no zato sam to itekako nadoknadila sljedeću večer, 21. srpnja.

Sam festival se nalazi na promenadi Wesera, što znači da je tačno na obali rijeke Weser koja prolazi kroz Minden. Weserlieder doista ima sve – tipični festivalski stage koji predvodi krdo raznoraznih štandova sa osvježenjima, hranom i merchandiseom, sve to uz dražestan dio klupa kraj rijeke gdje možete sjesti i odmoriti svoje umorne festivalske kosti nakon još jednog odličnog koncerta. A bilo ih je zaista mnogo: od benda koji je otvorio drugu večer – The Pottytrained-Boys, predstavljajući indie rock Mindena izmiješan s dječačkim veseljem i stavom, nakon kojeg je uslijedio Oliver Eves & Band, zanimljiv glazbenik koji je uzeo najbolje od oba svijeta u kojima je obitavao (Njemačka i Engleska), sve artikulisano kroz njegovu akustičnu gitaru i ambijentalni performans, do Teasera, čiji su članovi zaslužili status onih koji se vraćaju (u jednom ili drugom bendu), donoseći klasični rock svima (ništa ne predstavlja čistu zabavu više od otvaranja sa „Jumpin’ Jack Flash“!) – zagrijavajući festival za glavni bend večeri, koji je bio ni manje ni više do Hellsingland Underground. Šveđani su bili prošlogodišnji gosti Weserliedera i ostavili takav utisak da line-up 2012. jednostavno ne bi bio isti bez njih. Ove godine su odsvirali nekoliko novih pjesama s nadolazećeg albuma „Evil Will Prevail“, zajedno s dragim pjesama iz njihove uobičajene setliste, poput „Forever Damned“, „Vera“, i čak „Stickin’ With You“, dok je najviša tačka čitavog festivala sigurno bilo ‘putovanje’ gitariste Petera Henrikssona kroz publiku i naknadni ‘gitarski razgovor’ sa kolegom Matsom Olssonom sa štanda preko puta festivalske bine – čista ljubav prema glazbi i stvaranju melodija upravo tad i ondje! Set je trajao prekratko (kao što svi dobri traju), a Hellsingland Underground su bili pozdravljeni sa glasnim pljeskom i mnogo hvale od publike Weserliedera, time prikladno završavajući svoju mini ljetnu turneju kroz Njemačku. Baklju je nastavio band koji je zatvorio večer, CCR Revival Band, gdje se čak i backstage kuhar primio gitare i odsvirao par stvari, i na kraju, bendu su se na stage priključili svi ostali izvođači i osnivači festivala, kako bi se srdačno zahvalili ljubiteljima glazbe koji su posjetili Weserlieder 2012.

Cilj festivala je dosegnut i premašen – velika zabava sa mnogo prijatelja i uz dobru glazbu – šta bi se ikako više mogli tražiti? Weserlieder Open Air je festival kojeg se definitivno isplati posjetiti, tako da moju zahvalu organizatorima na tako cool događaju slijedi topla preporuka svim našim čitateljima da dođu u Minden sljedećeg srpnja i uživaju u WOA!

Izvještaj i foto: Ilhana Škrgić