Prva večer 9. Viva La Pola! u klubu Uljanik krenula je oko 20 sati sa mladim pulskim rock bendom Metaxa, a nakon njih na stage došao i drugi pulski rock/metal bend Fault. Nakon Faulta stage je preuzeo umaški rock/electro bend Manntra koji je zapalio publiku sa poznatim stvarima, “Gorki San”, “Vjaruj Ponizno”, te napoznatijim hitom “Kiša”.

Nakon Manntre došli su na red zagrebački rock/metal/punk bend Šank koji su izveli stvari sa svog albuma “Priče noćnih tramvaja” poput “Nema Predaje”, “Metak Za Kraj” i “Grad je Naš”.

Nakon Šanka uslijedio je splitski punk/rock bend Đubrivo koji je počeli svoj nastup sa pjesmom “Ubij Se”, “Upri Brale”, “Mama i Sin”, “Samo Reci Da” te su nakon još dobrih stvari zavšili svoj nastup sa pjemama “Ilija” i “Vaša Kćerka”. Nakon Đubriva dolazi na stage poznati Siniša Vuco i njegov heavy metal bend Živo Blato. Dok su se pripremali za nastup, publika je skandirala “Vasilij Care….” , nakon kratke pripreme i uštimavanja zvuka počeli su sa svojom poznatom pjesmom “Estrada” te naredali još hitova poput “Kasap Iz Đakova”, “Tex Willer”, “Doktor”, “Stranci”, “Back to R’n R” te za kraj nam ponovno odsvirali “Estrada”.

Nakon Živog Blata došli su industrial rock/metalci iz Rijeke “One Piece Puzzle” te počeli sa poznatim stvarima “Tuć Tuđu Babu”, “Superveshmashina”, “Ne Jebi Bez Kurca”, “LSD”, “Derem! Rokam! Guzim!”, “Paranoja”, atmosfera je bila toliko užarena da je pjevačica pozvala fanove iz prvih redova na pozornicu, no redari nisu dozvoljavali te su ispratili fanove da pozornice, na što pjevačica nije pozitivno reagirala. No, kako se kaže “show must go on…”, te se nakon njihove žestoke svirke na binu popeo pulski projekt Besplatna Dostava te izveo tri pjesme i tako okončao prvu večer festivala.

Drugu večer 9. Viva La Pola! festivala otvorio je za sada najmlađi pulski punk/rock bend The Shock, nakon njih dolaze na scenu bjelovarski punkeri Petar Punk sa svojim hitovima “Špalir Za Raj”, “Petre Panče”, “LSD”, “Krv Pijem, Krv Žderem”, “Diler”. Nakon Petra Punk-a došli na stage pulski alter rockeri Sake koji su izveli “Noir”, “Screwed”, “Lowebreed”, “Requiem”, “Shine” te “Getaway”. Slovenski hard rock/metalke Hellcats bile su sljedeće te nam izvele obrade i autorske stvari iz repertoara poput “Hellcats”, “Sanjam Demone”, ” Proud To Be Loud”, “TNT”, “Steelrider”, “Heavy Metal”, “Vladal Noči” te za kraj opet “Hellcats”.

Nakon Hellcats počeli su dolaziti “udarni” bendovi poput novosadskog sastava “Pero Defformero” koji je izveo hitove poput “Ferrari”, “Preko Brega”, “Silvana”, “Sedmica Na Lotu”, “Gothičarka”, “Kauboj Iz Bosne”, “Žalim Draga Ispalo Je Sranje” i “Jaroslava”.

Drugi po redu “jači” bend bio je zadarski ska/rock sastav “Postolar Tripper” sa svojim hitovima “Gradelada”, “Burza”, “Marijana”, “Brate, Brate”, “Nataša”, “Na Rubu Ponora”, “Janjetina”. Nakon njihove izvedbe izašli na pozornicu “Ritam Nereda” koji su u sat i po žestoke svirke izveli velik broj njihovih hitova “Elita”, “Sećanja”, “Odlaze” te na kraju “Heroj” i “Put Beznađa”.

Posljednji bend ovogodišnjeg festivala Viva La Pola! bio je porečki cover bend Renegades koji su nam izvodili obrade poznatog benda “Rage Agains The Machine” poput “Wake Up”, “Bullet In The Head” i “Killing In The Name”, te tako završio 9. Viva La Pola! festival.

FOTO GALERIJA – KLIK!

Izvještaj i foto: Danor Tade