KAOS U LUDBREGU

Drugim riječima se, bojim,  ni ne mogu opisati dva luda dana u Ludbregu na festivalu. Euforija je trajala do ranih jutarnjih sati, ljudi se nisu dali doma koliko je bilo dobro. Prava poslastica za otvaranje ljeta.
Ovo je bio sedmi po redu ”Idemo otok”,  koji je za 2.000 mladih pripremio paletu raznolikosti i žanrova glazbe, pa se moglo naći  ponešto za za svakoga. Tri udruge iz Ludbrega (Lumen) , Koprivnice (MAK) i Varaždina (V.U.K.) su odlučile udružiti snage , pa su  među  11 bendova, koliko ih je ukupno nastupilo u proteklim danima, nastupali i međunarodni bendovi, iz Slovenije, Italije i Srbije.
Organizirane su različite aktivnosti za goste ”Idemo otoka”, počevši od popodnevne odbojke, gađanja vodenim balonima, za one kojima je bilo prevruće, pa sve do Beerponga, gdje su ljudi bili osobito radosni.
Što se tiče organizacije, bila je na zavidnom nivou. Točan početak koncerata, odličan zvuk, organiziran kamp, sve što se moglo poželjeti. Za sve one koji su bili željni malo drugačijeg zvuka, bio je organiziran i Drumnbass & Reggae stage’’ , koji je zabavljao goste do ranih jutarnjih sati.

PETAK, 06.07.2012.

Petak  je, moglo bi se reći, bio zatišje pred buru. Koncertni program su otvorili death metalci iz Novog Marofa, Chained In Agony, koji su uspjeli zagrijati publiku. U 22 sata je počela svirka crossover rap rock benda Zebraxa, benda iz Zagreba. A u 23 sata se atmosfera na Otoku počela zahuktavati. Srpski bend NadimaČ. Prava poslastica za ljude željne thrash/ crossover/ speed metala. Po meni najbolja izvedba i svirka u petak. Dečki su rasturili, probudili u ljudima energiju i euforiju, pa su vrlo lako ostali u pamćenju kao odličan bend prvog dana ”Idemo otoka”.
Ljudi su konačno došli na svoje u pola noći, kada je na stage došao nadaleko hvaljeni i odličan splitski metal/ punk bend Đubrivo, ujedno i headliner ovogodišnjeg ”Idemo otoka”. Kultni status su stekli beskompromisnim duhovitim tekstovima i sirovim spojem heavy  metala i punk rocka. Svirali su do pola 2 u noći, napravili odličan show, ljudi su bili u ekstazi i punili redove pred stageom.
Kasnije su još svirala dva benda,  talijanski Disease Illusion, tko voli melodic death metal, se oduševio. Na kraju, za zatvaranje prvog i nadasve odličnog dana ‘’Idemo otoka’’, svirao je čakovečki punk bend Kraykulla and the GypsyFuckers, koji su ljude razveselili i podigli atmosferu u kasnim noćnim satima.
Bendovi su svirali do pola 4 ujutro, ali se fešta nastavila. Ljudi su se družili, plesali, neki odlazili na veselicu na drugi stage, a neki samo uživali do ranim jutarnjih sati. S iščekivanjem smo priželjkivali subotu, koja je nosila još veću i bolju atmosferu i zabavu.

SUBOTA, 07.07.2012.

Naravno, kako smo bili nestrpljivi, tako smo konačno i dočekali subotu, vrlo dobru večer s nevjerojatnim bendovima. Došlo je do malih promjena u rasporedu bendova, pa su čast otvaranja subotnje večeri imali instrumentalci iz Harrisonhorse-a. Vrlo lijepa izvedba, ambijentalna, šteta da ih veći broj ljudi nije slušao. Sa njima smo napravili i intervju, koji će biti naknadno objavljen.
Simpatični dečki su se na kraju zahvalili na supportu i pristupili mjesto domaćim dečkima, HIR- ovcima . Inspirirani 80’s imidžom, ludbreški glemeri su napravili odličan nastup, ljudi su vrištali, plesali, prava rasturačina. Njihova svirka je počela u 22 sata, rulja se počela skupljati, i čekati koncert. Odsvirali su svoju prvu studijsku pjesmu, ‘’Beskrajni san’’, te obrade poznatih glam i heavy metal hitova. Tijekom nastupa na stageu im se pridružio i bivši član benda, koji je s njima odsvirao dvije pjesme, uključujući I ‘’Live Wire’’ od Motley Crue-a, na kojoj je bila atmosfera zagrijana do temelja.  HIR je svirao do 23 sata, te je nakon toga pozornica pripala vjerojatno najiščekivanijem bendu na festivalu, bendu koji je počeo pokoravati Hrvatsku i biti nadaleko hvaljen, žestokim rockerima iz Umaga, Manntri.

Odlični su bili. Kada je došlo vrijeme za ‘’Kišu’’, ljudi su samo stajali u euforiji i čekali početak pjesme, i tada je počeo show. Odlična svirka sve u svemu, zainteresirali su publiku do maksimuma i pružili dobru zabavu.
U pola noći pa sve do pola 3 ujutro je pripala veselica dvaju vjerojatno najzabavnijim bendovima na ‘’Idemo otoku’’ 2012. , Happy Ol´McWeasel- u i iznenađujuće dobrom PHC- u.
Slovenci su zahuktali atmosferu, plesalo se tako dugo dok se prašina nije počela dizati, svirali su  i poznate obrade hitova, na Drunken Lullabies od Flogging Molly je bila ludnica, ljudi su jednostavno podivljali koliko je dobro bilo.
A PHC nas je iznenadio svojim balkanskim štihom, napravili su predobru zabavu. Čak smo mogli na I pozornici plesati. Komunikacija s publikom im je bila odlična.
Za kraj i za zatvaranje ovogodišnjeg nadaleko najboljeg  ‘’Idemo otoka’’, svirali su do kasnih jutarnjih sati, inspirirani britanskim rockom, zagrebački bend Lager.  ‘’Idemo otok’’ je ove godine zablistao, postao je konkurencija svim većim festivalima u Hrvatskoj, svi držimo palčeve gore, da se dogodine ovo čudo koje se zbilo ponovi, te da je još bolje, uz ovakvu organizaciju kakva je bila ni ne sumnjamo. Vikend za pamćenje, bez pogovora. 🙂

Izvještaj:  Anja Vađon
Foto :  Aleksandar Ribar