Mars festival postaje sve veći događaj na ovim prostorima te nas svaku godinu uspije ugodno iznenaditi. Tako su nas ove godine sa najavom dolaska atraktivnog američkog benda 30 Seconds To Mars u ulozi glavnog benda festivala te Dredga za zagrijavanje. Osim njih na festivalu se moglo vidjeti i Vatru, Mizar, Ninu Romić, Valetudo, Stonebride, Diskurz, Električni Orgazam, Igut te Tanker.

Atmosfera prije festivala pred Močvarom je bila na viskom stupnju te je se uzbuđenje moglo osjetiti u zraku. Mali prostor koji mi je početku djelovao kao totalni propust mi je kroz večer prirastao srcu jer se upravo zbog njega stvorila savršena atmosfera.

Na glavnoj pozornici prvi se pojavio već dobro poznati domaći bend Vatra te su uspjeli napraviti dobar show, publika ih je dobro prihvatila te su ‘dobro sjeli’ za zagrijavanje.

Dredg je jedan od bendova koji nisu svirali kod nas i bilo je za očekivati da će ih publika prihvatit raširenih ruku a umjesto toga samo manji dio publike je pjevao i reagirao. Većina je samo vrištala kad je Jared Leto  prolazio u prostoru iza bine što je meni osobno pomalo omelo doživljaj ovog izvrsnog benda. Odsvirali su i par novih pjesama no na kraju nije ostalo vremena za neke od njihovih najboljih uradaka.

Nakon duže pauze dolaze 30 Seconds To Mars te doslovno nastaje stanje kaosa od silnog vrištanja i naguravanja obožavatelja. Glavna zvijezda je definitivno bio Tomo jer se više čulo vrištanje njegovog imena nego Jaredovog! Jedina stvar koja se može reći o njihovom nastupu je da su rasturali i da je atmosfera bila savršena. Jared je definitivno upotrijebio svoj glumački talent da podigne atmosferu i publika je reagirala na svaku sitnicu. Možda mu glas uživo nije na istoj razini kao na studijskoj snimici ali to nadoknađuje karizmom. Vrhunac nastupa bio je tren kad je Jared doveo pedesetak obožavatelja na pozornicu da mu se pridruže pri izvođenju „Kings And Queens“ gdje je stvar malo izmakla kontori pa se koncert nakratko morao prekinuti da se smire obožavatelji nakon čega je usljedilo fotografiranje za slavni Jaredov profil na jednoj društvenoj mreži.

30 Seconds To Mars u Zagrebu su odsvirali su samo 13 pjesama što je za domaću publiku koja ih je imala prilike vidjeti prvi puta premalo i, nažalost, na set listi nije se našla niti jedna  pjesma sa prvog albuma. Jared je na kraju fantastičnog koncerta rekao voljenoj publici da će se sigurno vratiti u Hrvatsku pa nam ostaje samo nada da će sljedeći put duže ostati na pozornici.

1. Escape

2. A beautiful lie

3. Attack

4. Search and destroy

5. This is war

6. 100 suns

7. Vox Populi

8. Hurricane (unplugged)

9. Alibi (unplugged)

10. Night of the hunter (acoustic)

11. Closer to the edge

Bis:

12. The Kill

13. Kings and queens

Govoreći općenito o Mars Festivalu, nedostatak mu je taj što je većina izvođača svirala u isto vrijeme kad i glavni bendovi na glavnoj biti pa sam uspio vidjeti samo Mizar, a od ostalih tek iz prikrajka poslušati pokoju pjesmu. Nadajmo se da će nas i iduće godine Mars Festival iznenaditi zanimljivim imenima jer ovaj će svima koji su bili zasigurno ostati u dragom sjećanju. A tko zna, možda opet vidimo 30 Seconds To Mars sa dužom set listom.

Izvještaj: Dejan Plantak