Već sama imena koja su najavljena za prvi, i nadamo se ne i posljednji, Arena fest bila su dovoljno glasna pozivnica fanovima dobrog rocka i metala da se 18. kolovoza, pred samo zatvaranje turistčke sezone upute u istarsko turističko središte – Pulu.

I tako je ljeto na izmaku jučer u predivnom ambijentu pulske Arene jučer začinio Arena fest 2011. Iako organiziran u okviru ideje zatvaranja turističke sezone, no istovremeno i otvaranja nove koncertne sezone koja već u rujnu u Hrvatsku dovodi vrlo zanimljiva imena svjetske alter scene, ovaj je festival okupio je velik broj ljudi iz svih država, no ipak nedovoljno da Arena bude u potpunosti popunjena. Organizacija je bila uistinu dobra, no ipak moram spomenuti da su cijene pića, za prosječnog posjetitelja događaja, bile stvarno previsoke.

Koncertni spektakl otvorio je u 20:30 sati slovenski Laibach. Bend koji će mlađu publiku stilski, a i scenskim nastupom podsjetiti na Rammstein, svojim je prvenstveno originalnim i neponovljivim umjetničko-glazbenim konceptom, koji je kroz desetljeća rada i egzistencije nadživio sve političke strukture koje su radile protiv njih i postao sinonim za slobodnu umjetničku formu, još jednom na sat vremena koliko je trajao njihov nastup oduševio publiku.

Zatim na red dolazi Guano Apes, bend iz Njemačke čija pjevačica Sandra Nasić vuče korijene iz Hrvatske. Guano Apes tijekom prošlog je desetljeća svojim albumima ‘Don’t Give Me Names’ i ‘Walking On A Thin Line’ dosegnuo vrhunce europskih top lista da bi članovi benda potom objavili razlaz. Nakon godina stagnacije bend se na scenu vratio sa ove godine objavljenim albumom ‘Bel Air’ koji ih je doveo i na prvi Arena fest gdje su odradili su solidan rock nastup, ne pretjerano žestok, na nekim dijelovima i pomalo dosadan po mojem mišljenju, no mislim da se publika sa mnom ne bi  složila jer je atmosfera bila
odlična. Sandra Nasić i pred pulskom je publikom dokazala zašto je smatraju jednim od najjačih euroskih ženskih glasova, a bend je oduševio između ostalih i pjesmama ‘Open Your Eyes’, ‘Sunday Lover’, ‘Lords Of The Boards’ te iznenadio i vrlo dobrom obradom hita iz 80.-ih ‘Big in Japan’ grupe Alphaville.

I za kraj večeri dolazi pravi spektakl – Apocalyptica. Svi koji su imalo upućeni u svjetsku rock/metal scenu znaju da je ovaj izimni sastav čelista upotpunjen izvanrednim bubnjarom svoju popularnost stekao još sredinom 90.-ih kada su svijetu predstavili obrade Metallice odsvirane na čelima. Tadašnji studenti poznate finske Sibeliusove glazbene akademije u međuvremenu su postali najpoznatiji svjetski čelisti, a nešto više od mjesaec dana nakon što su svoj
aktualni studijski album ‘7th Symphony’ predstavili u Zagrebu oduševili su i pulsku Arenu.  Uz poznate obrade Metallice svirali su i svoje autorske pjesme, a vrhunac koncerta
bio je kad su svirali Metallicinu „Nothing Else Matters“ kada je publika pjevala cijelu pjesmu. No sa jednakim oduševljenjem publika je ovu uvijek ponovo rado viđenu energičnu četvorku koja svojim sviračkim vještinama pali sve pred sobom pozdravila i tijekom pjesama ‘Inquisition Symphony’, ‘I’m Not Jesus’, ‘I Don’t Care’ ili ‘Hall Of The Mountain King’.

I što reći za kraj? Izbor bendova za Arena fest 2011 bio je više nego odličan, svi su pokazali svu raskoš svog glazbeičkog i umjetničkog umijeća, a i pulska arena je savršeno mjesto za ovkav koncert te je i to svakako pridonijelo savršenoj atmosferi i učinilo ga koncertom za pamćenje. Publika je kućama otišla zadovoljna i stoga s još većim očekivanjem upiremo oči u drugi, Arena fest 2012.!

Izvještaj i foto:  Elena Crnković