Na prostoru Žitomlina u Beogradu 27. i 28. kolovoza održao se prvi “Adrenalin Music & Tattoo Live Fest”.

Evo o čemu se radi. U dva dana festivala posjetioci su trebali imati prilike vidjeti preko dvadeset izvođača iz zemlje i inostranstva i uživati u više od dvadeset sati kvalitetne glazbe. Program je počinjao u 17 sati i trajao sve do četiri ujutro narednog dana. Pored velikog broja nekih od najpoznatijih grupa s prostora cijele bivše Jugoslavije, na posebnoj bini i mnogi europski DJevi. Dakle, za svakog ponešto. Uz to, mnogi tattoo majstori s kojima bi prisutni trebali detaljno upoznati s njihovim radom. A sad ono što je veoma bitno:

Događaj koji je trebao biti najvazniji i najveci pred kraj letnje koncertne sezone, sa toliko dobrih bendova, DJ-eva na otvorenom je izgledao malo drugačije.

Festival je održan ali u mnogo drugačijem svjetlu. Pred sam početak festa otkazan je “TATTOO” dio festivala. Iz nekog nepoznatog razloga taj se dio nije desio. Bilo je još nekoliko problema, neregularnosti i propusta u organizaciji kao što je otkazivanje na dan nastupa benda “Bjesovi” zbog kojeg je samo drugi dan festa došlo mnogo ljudi iz raznih dijelova Srbije.

U petak, 27. kolovoza, na glavnoj bini nastupili su: “ZAA”, zatim “Čovek bez sluha”, “Goribor”, “Atheist rep”, „Block Out”, bend “Kanda, Kodža i Nebojša” i na kraju “Let 3”. Što reći? Fantastična postava bendova koji su znali dići masu, opustiti i pružiti veliko uživanje. Od naj nastupa se moze izdvojiti Novosađanski “Atheist Rap” koji šalom, pjesmom i vojvođanskom energijom zabavlja masu. “Block Out” koji i dalje pravi fantastične nastupe bacajući ljude u trans glazbom, glasom, svjetlima na bini. Jedini problem je bio sto se na pola nastupa dogodio prekid od 30 min zbog nevremena, gdje su pojačala pocela podati i bubnjevi letjeti s bine. Posle malog smirivanja vremena su se vratili i završili svirku.

A i za ljubitelje EBM/ELECTRO/DARK zvuka je isto bio dio Adrenalinskog punjenja energije uz “D.J. Dark Energy” (Srbija), “D.J. BamHazard”(Srbija), “D.J. B.D.D.A“ (Srbija). Ovoj postavi se trebao pridružiti i “D.J. Faderhead” (Njemačka) koji je izostao zbog nekog propusta u organizaciji suradnje i angažiranja.

Drugi dan festivala, subota 28. kolovoz, donosi gore spomenuto veliko iznenađenje.  Na samom kraju večeri  –  grupa “Goblini”! Poslije dulje pauze, prilika da uživo čujemo hitove. To je zvučalo zaista nestvarno kada su najavljeni na festu. Veliko hvala organizatorima za njihovo angažiranje. Pored “Goblina” nastupili su  još i “Straight Jackin”, “E’Play”, “Six Pack”, “SMF”, ” Lollobrigida ” i  naravno “Bjesovi”. Kakva je to bila večer! Veoma loša završnica ovog odličnog festa. Zbog nevremena, kiše, hladnog zraka koji je u par minuta spustio temperaturu za 10 stupnjeva, ali i pored tih problema ljudi su strpljivo slušali i čekali svoje bendove. Grijalo ih je pivo, druženje i plesanje. Ali onda se desio i krajnji propust kada je ljudima javljeno da bend “Bjesovi” neće izaći na binu.

A na drugoj bini pojavili su se: „D.J. SCRAG!“ (Austrija), „D.J. Redlilly“ (Hrvatska),“D.J. END“(Hrvatska),  „D.J. Gavra“ (Srbija) i „D.J. ELDER“ (Srbija).

Za kraj opisa samog festa – ko je bio, nadam se da se odlično proveo i uzivao i pored svih loših karakteristika, a ko nije bio, propustio je odličnu zabavu i uzivanje na “Adrenalin Music & (Tattoo) Live Festu”. Ova imena će teško još netko uspjeti dovesti u ovoj postavi.

Izvještaj: Bojan Krnjajić