Tjednima prije samog održavanja Radar Festival koji se po prvi puta održao u Zagrebu i to na poljani Greenfields u naselju Siget bio je središte mnogih razgovora a fanovi su s nestrpljenjem očekivali headlinere festivala, Queens Of The Stone Age, Placebo i Kaiser Chiefs.
Greenfields, livada iza igrališta Hrvatskog dragovoljca smještenog u naselju Siget po prvi je puta upravo 20. lipnja predstavljena kao novi koncertni prostor a tog je tada ugostila oko 3000 posjetitelja.
S obzirom da je festival počeo prilično rano, a u prilog tome išle su i nesnosne vrućine prva tri benda, slovenski Anavrin, hrvatki Overflow te australski Howling Bells nije gledao zavidan broj posjetitelja no oni su ipak uporno prkosili suncu koje nije imalo milosti – sve za rock ‘n’ roll!
No ipak, sunce koje je punom žestinom pržilo livadu u novozagrebačkom naselju nije spriječilo fanove da od 18.00 sati uživaju u nastupu simpatičnih momaka iz Leedsa, Kaiser Chiefs. Iako su svoj nastup otvorili planeterno popularnom “Everyday I Love You Less And Less” i iako organizatorima treba odati priznanje što su na festival doveli headlinere koji su doista na vrhuncu svoje popularnosti, od Kaiser Chiefs očekivalo se malo više. Iako se pjevač Ricky Wilson svojski trudio animirati zagrebačku publiku  to mu i nije u potpunosti pošlo za rukom zbog visokih temperatura koje nije uspjela sniziti “Heat Dies Down”, jedna od pjesama koje su Kaiser Chiefs odsvirali u Zagrebu a zbog kojih je zagrebačka publika bila omamljena i djelovala pomalo nezainteresirano za Rickyjevo trčanje s jedne strane pozornice na drugu i deranje koje ga je umalo stajalo pucanjem glasa. No ipak, publika je sve njegove napore nagradila adekvatnom podrškom tijekom izvedbe pjesme “Ruby”. Točno se pridržavajući satnice (što je jedna od odlika Radar Festivala) nakon impersivnog seta pjesama Kaiser Chiefs prepustili su pozornicu zagrebačkoj publici dobro znanom Placebu.
Placebu je ovo bio treći nastup u Zagrebu a Brian Molko u intervjuima koje je dao prije samog festivala nije skrivao zadovoljstvo ponovnim dolaskom u Zagreb i povezanost sa domaćom publikom. Placebo sam prošlog ljeta imala prilike vidjeti na budimpeštanskom Sziget Festivalu kada su doslovno oduševili svojim nastupom pred gotovo 10 000 ljudi okupljenih ispred glavne festivalske pozornice pa su moja očekivanja vezana uz Radar Festival također bila velika. Opravdano. Brian Molko za ovaj je zagrebački nastup odjenuo plavu plisiranu suknju što je oduševilo podjednako i ženski i muški dio publike koja kao da se probudila kada su Placebo izašli na pozornicu i gotovo u glas s bendom otpjevala cijeli set. Nema nikakve sumnje, na svom su trećem nastupu Placebo potvrdili i dodatno utvrdili kultni status koji uživaju i još se jednom isprofilirali kao vrhunski bend. Kao i prošlog ljeta na Szigetu odsvirali su dobar dio posljednjeg studijskog uratka “Meds” među kojima su najviše ovacija ponijele “Meds”, “Infra-Red” te odlična “Song To Say Goodbye” te stare i zagrebačkoj publici dobro poznate “The Bitter End”, “Special K” ili “Every You And Every Me”. Svoj su nastup popularni Britanci zaključili sa “20 Years” i unatoč tome što se to od njih očekivalo više se nisu vratili na pozornicu. No vjerujem da će se i po četvrti put vratiti u Zagreb!
A nakon Placeba uslijedio je adrenalinski nastup Queens Of The Stone Age čiji je nastup u Zagrebu najavljivan i otkazivan već nekoliko puta. Stoga ne čudi euforična reakcija publike  koja je žestokim ovacijama pozdravila ovaj američki bend.
Josh Homme publici se sa riječima “Dobra večer” i “Hvala, volim vas” obratio hrvatskoj publici a u jednom je intervjuu priznao da je te riječi naučio od bivše djevojke, Hrvatice. Queens Of The Stone Age svoj su nastup otvorili pjesmom “Feelgood Hit Of The Summer” a ujedno su  bili i jedini bend koji je svoj set odsvirao nakon zalaska sunca tako da je impresivan light show u potpunosti došao do izražaja i dodatno pojačao doživljaj publike. Svoj energični nastup dugo očekivani Amerikanci završili su točno u minutu kako je bilo predviđeno festivalskim rasporedom sa “Go With The Flow” koju su odsvirali na bisu nagradivši tako zagrebačku publiku za odličan prijam koji im je priredila.
Fešta i skupljanje dojmova se nakon festivala nastavilo na službenom festivalskom aftershowu u klubu Boogaloo do ranih jutarnjih sati a jednosglasni zaključak je: nadamo se Radar Festivalu i dogodine!

Izvještaj:Ivana Sataić