Drugo izdanje Old Tower festivala je održano 18. srpnja 2007. na Starom gradu iznad gradića Velike Kladuše u Bosni i Hercegovini, s mnogo dobre glazbe i zabavom do jutra! Pripreme za sam događaj počele su u rano jutro s dolaskom bandova iz Austrije i Hrvatske, dok su ostali gosti dolazili tijekom poslijepodneva i večeri. Čitav grad je nestrpljivo očekivao ljetno osvježenje u vidu najvećeg rock/ metal festa u ovoj regiji, te je vrućinu tog srpanjskog dana dodatno pojačavalo iščekivanje svih fanova ovih glazbenih žanrova koji su se polako okupljali ispred ulaza dvorca.
Sam program počeo je u 20:45 uvodnom riječju organizatorica festa koje su zatim prepustile stage mladim kladuškim snagama, bandu Silence, koji su ovaj put predstavljali instrumentale maštovito stvarane s novim članom banda za bubnjevima. Nakon njih, Mohatra se predstavila kao jedan od najsnažnijih novih bandova na rock sceni Unsko-sanskog kantona, s nekoliko novih pjesama na tragu Audioslavea, pritom oduševivši prisutnu publiku.
Modernu mješavinu hardcorea s hip-hopom u stilu svjetski poznatih Linkin Park, ali s žarom poslijeratne generacije BiH s užitkom su prezentirali banjalučki Revolt, koji su u potpunosti svirali svoj novi materijal, pokazujući odlučnost da krenu dalje u nove glazbene pohode ne osvrćući se natrag. Žestinu gostiju iz Banjaluke publika je svesrdno prihvatila i ujedno se pripremila za dolazak na stage headlinera festa i poseban performans prije samog banda. Lovekiller s dark wave himnom Blutengela “Bloody Pleasures” uključivao je jedinstvenu izvedbu s mnogo kazališne krvi i sjena, nešto što publika Old Towera definitivno nije vidjela prije.
Sanguis et Cinis, gothic metal band iz Austrije, došao je na stage oko 23:00h, i oduševio sve ispred njega s presjekom svog stvaralaštva i mnoštvom pjesama poput “Catholic Girls”, kao i zanimljivom obradom Idolove “Rebel Yell” koja je digla publiku na frantično skakanje i nadglasavanje glavne pjevačice Eve, koja je svojim Gothic Lolita lookom šarmirala i krala srca stidljivim osmjesima sa stagea. Svoj definirani samurai/Visual Kei imageom dečki iz Sanguisa su vjerno pratili Eve i prestavili nešto novo BiH, jer im je nastup na Old Toweru bio prvi put u ovoj zemlji.
Po drugi put gosti festa, dubrovačka F.E.B.R.A. je svirala pred svojim fanovima koje su dobili još prošle godine, te predstavila nešto novog materijala. I ovaj put se čulo “Big Kladuša” iz grla frontmena Bozge, na opće ludilo publike, a po svemu sudeći, pošto se i samo utemeljenje festa vezuje za pokušaje dovođenja ovog banda u Veliku Kladušu, Dubrovčani će i sljedeće godine krasiti OTF stage.
Nakon njih, program su na najbolji mogući način zatvorili drugi headlineri festa, slovenski FrozenchilD, sa selektiranim skladbama s njihovog prvog uratka , koji, iako imavši problema s dokumentima potrebnim za prelazak granica, nisu otkazali nastup i unatoč kašnjenju uspjeli pružiti kladuškoj i svoj prisutnoj publici uvid u svoje uzbudljive koncerte, koji bi mogli dobiti svoj nastavak najesen s turnejom planiranom i u ovom dijelu BiH.
Fest je službeno završio u 3:00 ujutro, dok je neslužbena fešta nastavljena do sati ispunjenih zorom idućeg dana. Što umorni, što mamurni posjetitelji festa su se polako spuštali u grad ispraćajući noć iza njih, a sam festival, koji je ocijenjen kao još uspješniji od prošle godine, uskoro kreće u “nove pohode”…
watch out 2008, here it comes!

Izvještaj i foto: Ilhana Škrgić