Po prvi puta u petak 22.6.2007. održao se Drava Rock Fest. Bio je to događaj godine u malom gradu Koprivnici, koja baš i nije pretjerano prenatrpana rock koncertima, ali sada se svrstala u gradove s povećim open air rock festivalima. Nažalost poluprazan koprivnički Gradski stadion bio je centralno mjesto događaja. Taj su se dan očekivale paklene vrućine, ali očito da nikome to nije pretjerano smetalo. Glavne zvijezde večeri bili su Scorpionsi, The Cult i Ill Nino. Sve je počelo oko 18 sati, premda posjetitelji nisu znali točno vrijeme početka jer je na plakatima pisalo 17, na ulaznicama ¸18 a čak su postojale informacije da počinje u 16, pa sad se ti,bez ikakvih službenih web stranica festivala na internetu,snalazi sam.
Na kraju se ispostavilo da je koncert trebao početi u 17h ali je većina toga kasnila pa su hrvatski bendovi Hard Time, Vatra i Majke odsvirali samo po dvije pjesme. Hard Time i Vatra nisu uspjeli privuči toliko posjetitelja pred binu kao Majke. Na razočaranje mnogih fanova, nakon odsvirane samo dvije pjesme fanovi su željeli još, no ta im se želja nije ostvarila. U publici se moglo vidjeti mnoštvo razočaranih lica.
Nakon pola sata postavljanja tehničke opreme na pozornicu zasvirali su Ill Nino. Zapalili su stadion svojim energičnim performancom koji je također trajao dosta kratko. Ne baš dobre volje odsvirali su neke od svojih hitova kao “Revolution”, “How can i Live” i najnoviji singl  “Alibi Of Tyrants”.
Nakon još jedne podulje stanke za izmjenu tehničke opreme na binu su se popeli The Cult. Svojim performanceom uspeli su zasjeniti planetarno popularne I glavne zvijezde večeri Scorpionse. Čak su uspjeli pokvariti struju, no ubrzo su nastavili s sviranjem, te poručili svim prisutnima da zaslušuju puuuno bolje od ovoga. (nadamo se puuno boljem sljedeće godine) Redovi pred pozornicom su se naglo popunili.  Odsvirali su pjesme kao “Spiritwalkerom”, “Rain”, “Fire Woman”, i “Rise” te najavili svoj novi album.
Iznenađujuće brzo na binu su došli I glavne zvijezde večeri Scorpionsi, koji su ipak malo razočarali svojim performanceom. Svirali su oko sat I pol, no u to vrijeme nisu mogli nadmašiti su energiju koju su uspjeli prije njih proširiti The Cult. Pjevač je zvučao, bar meni malo čudno, a gitaristi su imali svoju “koreografiju” tijekom solo izvedbe. Najbolji od Scorpionsa zasigurno se pokazao njihov bubnjar, koji je sa svojom solo točkom očarao sve posjetitelje, koji su se vrlo razveselili kada su čuli da je pjevač naučio čak I nekoliko hrvatskih riječi kao: “Dobra Večer”, “Kako ste” itd. Nakon pauze, Scorpionsi su se vratili I odsvirali svoj najveći hit “Wind of Change”, te su se nakon toga zahvalili koprivničkoj publici I odletjeli privatnim charter letom za Rusiju.
Eto, bilo je Rocka, Metala, razočaranja I veselja, no svih 3000 ljudi je otišlo svojim kućama s vrlo dobrim dojmovima, a već se sprema još veći spektakl u isto vrijeme, nadamo se na istom mjestu iduće godine.

Izvještaj: Maja Trstenjak