Odličan paket od tri vrhunska power metal benda bio je garancija za vrhunski provod, a privukao je i dosta veliki broj fanova. Po slobodnoj procjeni oko 600 posjetitelja svjedočilo je tipičnom power-ture metal koncertu. Počelo je sa bendom Stormwarrior. IMG_0815Njemački old school Helloween (Kai Hansen) metal u malo više od pola sata predstavio nam je odličan novi album ”Thunder & Steele” s pjesmama ”Thunder & Steele”, ”Steelcrusader” i ”Sacred Blade” i s nezaobilaznim hitovima ”Iron Gods”, ”Metal Legacy”, ”Valhalla”, ”Ragnarök” i ”Heading Northe” koji su dosta dobro zagrijali najvjernije fanove koji su se skupili u prvih par redova.

Nekih 15 minuta kasnije na scenu stupaju Majesty – njemački odgovor na Manowar. Idejni vođa, osnivač i okorjeli metalac Tarek Maghary okupio je oko sebe mlađahnu ekipu dugokosih dječaka ne starijih od 22-23 godine koji su se na pozornici iz sveg srca trudili da nam dočaraju kako bi jedan heavy metal koncert trebao izgledati i zvučati sa svim klišejima i pozama koji su sastavni dio cijelog folklora. Uspjeli su u potpunosti. Naizmjence su se izmjenjivale metal himne poput ”Metal Law”, ”Fields Of War”, ”Heavy Metal Battlecry”, ”Epic War” i ”Metal Union” i najnovije pjesme ”We Want His Head”, ”Time For Revolution”, ”Banners High”, ”United By Freedom” i ”Thunder Rider”. Tarek je također pokazao zavidnu kvalitetu za mikrofonom koje se ne bi posramio ni sam Eric Adams – njegov najveći uzor. Na IMG_0855moju žalost samo na ovom koncertu Majesty i Wisdom su zamijenili pozicije headlinera tako da smo gledali skraćeni set od nekih 55 minuta i tako ostali bez par standardnih pjesama u setlisti. Žaljenje se posebno odnosi na izostanak pjesme ”Into The Stadiums” ultimativne Majesty himne. Bez obzira na sve odličan nastup.

Mađarski bend Wisdom je u zadnjih par godina strašno narastao što se tiče popularnosti u power-heavy svijetu što mu je donijelo poziciju da svira poslije Stormwarriora, a pred domaćom publikom čak i na headlinerskoj poziciji. Za one koji ih nisu gledali prije par mjeseci u Zagrebu reći ću da se radi o dinamičnom, brzom power metalu u stilu Hellowena, Gamma Raya i Hammerfalla s himničnim refrenima. Slušali smo najbolje pjesme s njihova tri albuma ”Words Of Wisdom”, ”Judas” i ”Marching For Liberty”. Dosta dobro, ali prekratko. Ako si već headliner onda ne smiješ otići nakon sat i 15 minuta. Za utjehu onima koji nisu išli, a gledali su ih u Zagrebu, kod nas je bilo i duže i bolje.

Ukupni dojam: vrlo dobra predgrupa Stormwarrior, odličan Majesty i dosta dobar Wisdom.

FOTO GALERIJA – USKORO!

Izvještaj: Dino Alić