Već 2 sata prije koncerta Metelkova je bila puna punkera, skinsa i svih drugih – kao što ih band voli nazivati trashera – te su se svi  lagano zagrijavali za predstojeći event. Prema količini ljudi ispred dvorane i atmosferi već se dalo naslutiti da će ovo biti jedan odličan koncert.

IMG_2712agKao što je bilo i najavljeno koncert The Casualtiesa u Ljubljani trebao je biti intiman događaj za sve ljubitelje punka. I definitivno je bio – jer kako inače nazvati  koncert na kojem nema zaštitara i gdje je publika veći dio vremena provodila na stageu (vidi youtube video na kraju teksta!) Isto tako treba napomenuti da sve to vrijeme nije došlo do niti jednog incidenta iako je Gala Hala bila ispunjena do zadnjeg mjesta, a kao što sam već rekao od osiguranja u dvorani nije bilo nikoga.

Ali trebalo bi spomenuti i predgrupu – Trifail – slovenski hardcore punk rock band koji je zagrijao publiku. Vrlo dobar nastup, pred polupopunjenom dvoranom završio je pjesmom Stop bitch koju definitivno vrijedi poslušati i koja je podigla atmosferu u dvorani.

Nakon kratke stanke slijedio je nastup The Casualtiesa uz već standardan ulazak pjevača Jorgea na stage  i naljevanje pive u usta. Nakon toga i gotovo za vrijeme cijeloga koncerta velike količine pive letjele su prema stageu. U slijedećih sat i nešto odsvirali su gotovo svoje hitove – Get Off My Back, Punk Rock Love, My Blood, My Life, Always Forward, Unkonown Soldier i druge te obradu Run to the Hills od Iron Maidena. Sve te pjesme bile su otpjevane uz pomoć publike koja je vrlo često znala uzeti mikrofon u svoje ruke.  Koncert je završio pjesmama On City Streets i We Are All We Have i navalom publike na stage.

Još vrhunski odrađen koncert ovih američkih punkera je definitivno dobra pozivnica za sve ukoliko će biti u prilici potegnuti na neki njihov koncert u budućnosti.

Izvještaj: Franka Mikulić