TAMARA OBROVAC QUARTET – Zagreb, MSU, 04.12.2014.TamaraObrovacQuartet_051214-8517
Koncert održan na finom mjestu, amfiteatarskoj dvorani Gorgona u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu doveo nam je pravo veselje i uživanciju – jer takvi su svi koncerti naše istinske glazbene “dive” (iako joj taj naziv skromnoj kakva jest, baš i ne stoji) Tamare Obrovac bez obzira u kojoj kombinaciji pratećih glazbenika nastupala, točnije skupini ravnopravnih članova da netko ne bi krivo shvatio ono “prateći”.
U ljeto smo je slušali na čarobnom Medvedgradu, zagrebačkoj tvrđavi, u razigranoj postavi Transhistria Ensemblea. Uz jednog istog člana, sjajnog bubnjara i showmana Krune Levačića, ali sa (kontra)basistom Žigom Golobom i našim pijanističkim genijem, Matijom Dedićem, dakle tzv. Tamarin Quartetom, ovaj puta je u MSU uz vrhunsko muziciranje i pjevanje u dupkom punoj dvorani Gorgone, Quartet promovirao svoj drugi album “Ulika revival”.

TamaraObrovacQuartet_051214-8619Dvorana je bila baš premalena za sve koji su htjeli ući na koncert, a publici su priuštili i fenomenalnu atmosferu, izuzetno finim notama jazza, istarskog dijalekta i specifične duhovitosti koja ih sve odreda odlikuje. Interesantan, dapače čaroban je bio taj spoj, da bi se taj spoj još više materijalizirao nakon koncerta uz odlično vino i zalogaje raznih vrsta istarskog sira, druženje s Quartetom, potpisivanje CD-a i svašta nešto!

Za one koji malo znaju kako uopće zvuči glazba Tamare Obrovac, neću ulaziti u komplicirane definicie jazza protkane s istarskim etno elementima, napjevima, otkačenim i duhovitim tekstovima koji to nisu – dovoljno je reći da je to vrlo osebujna forma jazza koji je lako prijemčiv uhu kojemu jazz uopće “ne ulazi”. Ovo je neka posve drugačija dimenzija.
Fanovi Tamare Obrovac nisu nužno ljubitelji jazza, a to je osobina koja krasi rijetke glazbenike.
Nakon dugo vremena, koncert nije bio samo koncert, već perfektno zaokružena večer, “izlazak” u cjelini.

TamaraObrovacQuartet_051214-8553Tamara je nakon koncerta izjavila putem svoje službene Facebook stranice:

„Sinoć je bilo zaista prekrasno…Kad se spoje izvrsni produkcijski uvjeti u dvorani Gorgona, odlična organizacija i odličan klavir, ozvučenje i svjetlo, te puna dvorana i sjajna publika, onda to znači samo jedno – čisti užitak. Zahvaljujem svima od srca!“ – riječi su koje je uputila Tamara Obrovac nakon sinoćnjeg rasprodanog koncerta u zagrebačkom MSU!

Treba napomenuti i da je ovaj koncert u MSU bio je dio europske turneje, a Quartet nastavlja promovirati ovaj, od strane inozemne i domaće kritike iznimno hvaljeni album „Ulika revival“ koncertima u Beču i Ljubljani te nastupima na festivalima u Njemačkoj, Austriji i Švicarskoj tijekom 2015.

CD „Ulika revival“ objavljen je za švicarsku izdavačku kuću Unit records, u lipnju 2014., a sadrži reinterpretacije Tamarinih skladbi s albuma „Ulika“ iz 1998. godine, posvećenog njenoj baki Uliki, na kojem je po prvi puta bio predstavljen Tamarin novi način razmišljanja i komponiranja u kojem se spaja mnogozvučje istarske glazbe i dijalekta s univerzalnim jazz izričajem.

KONCERTNA FOTOGALERIJA – KLIK OVDJE!

Foto i izvještaj: Anastazija Vrzina