Gdje se na jednom mjestu može vidjeti stand up komedija, lezbo show, topless party i vrhunski heavy metal koncert u stilu zlatnih osamdesetih? Odgovor je samo jedan, na koncertu Steel Panthera!

steel-panther-grazLegendarni američki heavy, glam, parody, hair, sex… metal band pred rasprodanom prelijepom Orpheum dvoranom napravio je show koji nikoga nije ostavio ravnodušnim. Ubitačno otvaranje s ”Eyes Of A Panther” i furiozni nastavak sa hitovima ”Tomorrow Night”, ”Asian Hooker” i ”Just Like Tiger Woods” razbacao je gusto popunjene prve redove, ali i cijeli dvoranu.

Između pjesama bend nas je zabavljao s ekstra duhovitim seksi dosjetkama i vicevima, a s vremena na vrijeme u vidokrugu bi se pojavili najljepši primjerci grudi oduševljenih austrijskih ljepotica. Nakon odličnog otvaranja uslijedila je pjesma s novog albuma ”Party Like Tomorrow Is The End Of The World”, te kasnije još dvije nove pjesme ”Gloryhole” i ”The Burden Of Being Wonderful”. Između novih pjesama koje su već postale hitovi bend nas je zabavljao solažama koje su uključivale odličan Satchelov gitarski solo i komičan Lexxijev ”hair” solo. Kako je vrijeme brzo prolazilo došlo je vrijeme da se bendu na pozornici pridruže najljepši (najhrabriji) ženski članovi publike kojih je bilo bar podjednako, ako ne  i više u dvorani uz taktove ”Gold Digging Whore”, ”It steel-panther-graz-1Won’t Suck Itself” i mega hita ”Death To All But Metal”, a sve začinjeno međusobnim sočnim ženskim poljupcima i neizbježnim pokazivanjem obnaženih grudi. Bend je završio prvi dio koncerta, te nakon frenetičnih ovacija nakon par minuta bend se vraća i uz gromoglasnu pomoć publike pjevaju svoj najveći hit ”Community Property”. Potom slijedi ”17 Girls In A Row” i za kraj himna ”Party All Day (Fuck All Night)”.

Steel Panther je još jednom dokazao da je puno više od parody benda. Radi se o vrhunskim glazbenicima, duhovitim ljudima i pravim heavy metalcima koji daju 100% za svoje fanove. Čista desetka. Treba napomenuti da je kao predgrupa nastupila austrijska glam rock skupina Easy. Dečki su na dosta zabavan način uz dosta kvalitetan hard/glam rock u stilu Kissa i AC/DC-a odlično zagrijali publiku za vrhunski spektakl koji je uslijedio.

Izvještaj: Dino Alić