Najdugovječnija hrvatska punk rock skupina, zagrebački momci Psihomodo Pop u petak su, 11. travnja, pred prepunom malom dvoranom Doma sportova proslavili 30. obljetnicu svog djelovanja na glazbenom nebu.

Prije legendarnog zagrebačkog benda na binu je izašao bend Mašinko, mlađoj punk generaciji najdraži bend ljubiteljima punka i alkohola u Zagrebu. Energičan nastup, prepoznatljiv punk rukopis i outfit i publika svakom novom pjesmom sve življe i glasnije prati Mašinko dok atmosfera postaje sve spremnija za Psihomodo Pop.

PsihomodoPop-01Sa 15-ak minuta odstupanja od predviđenih 21:00 pred publiku u dupko punoj dvorani izlaze legende zagrebačke punk rock scene predvođene podjednako legendarnim Davorom Gopcem. Gobac i ekipa otvaraju sa ”Pinokio”, publika trenutno prihvaća ritam i započinje dvosatno rock ‘n’ roll ludilo tijekom kojeg je za početak Gobac već nakon prve pjesme odbacio slavljenički outfit – sako i šešir, a do kraja koncerta i košulju, a potom je publika divljala na svevremenske bendove hitove ”Mila”, ”Ramona”, ”Boeing 747”, ”Ona odlazi”, ”Ja volim samo sebe”, ”Sexy magazin” jer Psihomodo Pop su za zagrebački koncert odabrali do genijalnosti doveden presjek svoje tri desetljeća duge karijere. Ipak, ”Frida” je bila centar taljenja uzavrele atmosfere dok su se publika i bend stapali u salvama riffova, znoja i pozitivne atmosfere. Nikoga to nije začudilo jer i Davor Gobac je najavljujući ”Fridu” rekao da je to pjesma koja je nekako obilježila cijelu karijeru Psihomodo Popa. Naravno, nisu izostale ni pjesme sa novog Psihomodo Pop albuma ”Čiribu Čiriba” među kojima su prednjačile ”Donna” i trenutno apsolutni hit među hrvatskom rock populacijom (i šire) ”Bejbi” koje je publika otpjevala u glas s energijom nabijenim bendom.
PsihomodoPop-02Ni nakon trideset godina razvaljivanja pozornica uzduž i poprijeko Hrvatske i regije, ni nakon tko zna koliko izmijenjenih tinejdžerskih generacija koji se iz prvih redova pomiču u zadnje prepuštajući radost otkrivanja rock glazbe novim klinicima koji tek uprijaju genijalnu jednostavnost i iskrenost Psihomodo Popa, ni nakon stotina i stotina koncerata Psihomodo Pop ne gubi niti atom svoje čiste rockerske energije kojom osvaja publiku i na koju bi bili ponosni i njihovi uzori i ”očevi” – The Ramones.

Doživjeti i preživjeti 30 godina karijere na domaćoj sceni svirajući rock ‘n’ roll svojevrstan je pothvat. Koncertom u rasprodanoj maloj dvorani Doma sportova za koji se i neposredno pred izlazak benda na binu tražila karta viška Psihomodo Pop su dokazali da su još uvijek jedna od ključnih poluga domaće rock scene i da imaju, kako i naziv koncerta sugerira, neograničen rock trajanja. I zato – vidimo se na proslavi 35. rođendana Psihomodo Popa!

Izvještaj i foto: Ivana Sataić – ivana@venia-mag.net