NEUROSIS, CONSECRATION – Pogon Jedinstvo, Zagreb, 1.7.2014.

NEUROSISzagreb

Prvi dan srpnja, prvi dan druge polovice 2014. godine i prvi puta da je Neurosis došao u Zagreb. Već smo dva puta gledali Scotta Kellyja sa svojim bendom u Zagrebu i, eto, napokon smo dočekali i Neurosis, bend koji ima legendaran status u sludgeu, doomu i post-metalu, ali isto tako u cijelokupnoj glazbenoj industriji. Usudio bih se reći da je ovo jedan od najiščekivanijih koncerata ove sezone i to su potvrdili. Organizatori Distune Promotion za mjesto koncerta odabrali su Pogon Jedinstvo koji se pretvorio u saunu.

3_ConsecrationKoncert su otvorili beogradski Consecration točno u pola 9 kako je najavljeno. Kako su kod nas svi su naviknuli na kašnjenje koncerata, a i set im je bio dosta kratak, nije ih, nažalost, vidjelo baš puno ljudi. Consecration je jedan od rijetkih post-metal bendova u regiji, ali to nimalo ne umanjuje njihovu kvalitetu. Predstavili su svoj zadnji album „Univerzum Zna“, izdan za Geenger Records, čvrstom i zanimljivom svirkom što je bio i više nego odličan uvod za nastavak.

Oko pola 10 Pogon Jedinstvo je pun, a na pozornici počinju NEUROSIS. Satnica točna, a zvuk onakav kakav treba biti, mastan, prljav i udara u svaki dio tijela sa dovoljno naglašenim svim vokalima. Razlog njihovog posjeta je promocija zadnjeg sutijskog albuma „Honor found in decay“, ali nisu se ustručavali ni u ubaciti koju staru stvar. Na licima svih posjetitelja tijekom cijelog koncerta primjetilo se ogromno zadovoljstvo i oduševljenje, a i nakon koncerta je bilo tako jer nije bilo niti jednog lošeg komentara ili nekakve zamjerke.

12_NeurosisSetlista:
1. A Sun That Never Sets
2. Locust Star
3. At the Well
4. Distill (Watching the Swarn)
5. The Tide
6. Water Is Not Enough
7. My Heart for Deliverance
8. Bleeding the pigs
9. The Doorway
10. Stones From the Sky

Posjetitelja se moglo vidjeti od Italije do Srbije jer imaju svega malo datuma na turneji, a ovo je jedini u regiji. O ovome će se još pričati i nadati da će se vratiti ili da ćemo ih negdje još uloviti. Oni koji nisu bili, bez obzira koliko ih slušaju, nažalost ne znaju što su propustili. Još pola godine je pred nama, ali kako sam već napisao ovo je ozbiljan konkurent za koncert godine!

Izvještaj: Tomislav Crnković