Joss Stone_by Heni TadeJOSS STONE – PULA, ARENA, 01.08.2014.

Nakon što je prije četiri godine nastupila prvi put u pulskoj Areni s nažalost danas pokojnim kraljem soula, Solomonom Burkeom, britanska pjevačica i kantautorica Joss Stone, pravim imenom Joscelyn Eve Stoker, ponovo nastupila pred ne baš mnogobrojnu publiku u pulskoj Areni. Početak nastupa najavljen u 21 sat premješten je za pola sata, tako da prateći osmeročlani bend slavne soul dive kročili su na pozornicu ono 21 i 40 te započeli sa glazbenim uvodom. Publika je sa nestrpljenjem čekala pred pozornicom dolazak pjevačice Joss Stone. Dočekana ogromnim pljeskovima i gromoglasnim ovacijama kantautorica je sa mikrofonom u ruci počela svoj nastup sa obradom pjesme Joea Simona “The Chokin’ Kind” te potom nastavila sa obradom benda The Chi-litesa “Stoned Out Of My Mind”.

Joss Stone2_by Heni TadeNakon što je otpjevala svoju poznatu kompoziciju “You Had Me”, na ogromno iznenađenje publike, a i menađera te redara, Joss je svojevoljno napustila pozornicu te pjevajući došla među publikom. Zaštitari su pokušavali održavati red, no ona je bosonoga prošetala cijelom Arenom pjevajući i povremeno komunicirala sa posjetiteljima. Svatko je u publici imao uključenu kameru na svojem mobitelu ili fotoaparatu, nebi li se stigao uslikati pored poznate pjevačice. Joss nije pokazivala nimalo straha šetajući kroz publiku koju su je pratili u stopu, bezobzira na to što su je 2011. godine pokušali i ubiti u vlastitom domu. Nakon šetnje po Areni vratila se na pozornicu te nastavila sa svojim nastupom. Unatoč tomu što je bilo oko 2000 posjetitelja u prostoru Arene koja može primiti i do 12 tisuća ljudi, a malo je takvih izvođača koji je mogu ispuniti do posljednjeg mjesta, atmosfera je tijekom cijelog koncerta bila nabijena pozitivnom energijom, a u prvim je redovima vladala totalna euforija.

Joss Stone3_by Heni TadeNakon otpjevane obrade The White Stripesa “Fell In Love With A Girl” Joss i svoj prateći bend napustili su pozornicu. I dalje euforična publika željela je još, te uzvikivali su njenu najpoznatiju pjesmu “Right To Be Wrong”, tako da kad su se Joss i bend vratili na pozornicu, na veliko oduševljenje vjernih fanova, izveli baš ovu pjesmu. Vrijedi spomenuti da je ovaj nastup u pulskoj Areni jedan od mnogih u sklopu svoje svjetske megaturneje pod nazivom “Total World Tour”, te u sklopu iste namjerava nastupiti u skoro 200 zemalja.

Izvještaj: Danor Tade
izvještaj objavljen ljubaznim ustupanjem portala www.cmar-net.org