Premijera riječkog benda Jonathan zagrebačkoj publici prošla je svakako, ali samo ne nezapaženo. Sastavljena od vrsnih glazbenika iz već establiranih riječkih bendova, ova ‘supergrupa’, iako postoji tek tri godine, kvalitetu svirke dokazala je već prvim Jonathantaktovima ‘Mama I’m Ready’. Pjevajući indie rock na tečnom engleskom s britanskim naglaskom, ljestvica je podignuta na još ‘svjetskiju’ razinu. Pjesme univerzalnih tema, o fragmentima života običnog čovjeka s kojima se svatko može poistovijetiti uz zarazne beatove bubnjeva, jedinstvene melodije gitara i oštar vokal dobitna su kombinacija za osvajanje mlade publikekoja sluša prilike poput Franz Ferdinand ili Arctic Monkeys. Karizmatični pjevač, rođeni showman bijelog sakoa i crvenih cipela svojim plesnim pokretima, energijom i nevjerojatno jakim vokalom koji je ponekad išao u besprijekoran scream, bez predaha je držao publiku na nogama kako kroz već objavljene ‘Maggie’ , ‘Mama I’m Ready’, ‘School’, ‘Pictures’ tako i kroz dosad nepredstavljene ‘Love’, ‘Hands’ ili ‘Paperman’ na kojoj se činilo kao da je sam Jim Morrison uskrsnuo na pozornici.

U svakoj pjesmi je svaki element, od vokala, gitara, bubnjeva, zvuka ili refrena došao do izražaja. Uspješan spoj svih tih kvaliteta garantira dobru pjesmu, a uz njihova pojedinačna iskustva,  i odličan nastup. Energični, oštri, zanimljivi.  Pečeni i spremni za festivale na otvorenom i rasplesavanje velikih masa. Moguće da smo upravo sinoć svjedočili rađanju najperspektivnije nade hrvatske glazbe za svjetsko tržište.

SETLISTA:

1. Mama I’m Ready
  2. Love