Ovoga puta imali smo sreću pa je koncert pao na subotu, a kiša nije nikako dobra isprika da se ovakak spektakl propusti. Makar se ispred Tvornice i na prvome bendu nije činilo da bude ljudi do kraja se ipak promjenilo.

Čast da otvore večer pripala je domaćem bendu Inciter. Odradili su solidan nastup pred malobrojnom publikom i polupraznim klubom predstavljajući stvari za zadnjeg albuma „From Within“. Nakon njih dvoarana se lagano puno, a na pozornici se napalm death (3)spremaju Napalm Death, grindcore legende sa još uvijek aktualnim albumom „Utilitarian“ iz 2012. Počinju sa „Silence is deafening“ i nastavljaju sa „Everyday Pox“ sa zadnjeg albuma, u početku je atmosfera bila pomalo mirna i statična, no ubrzo na repertoar dolazi „Suffer the children“ i tada počinje kaos. Mosh pit nije stajao isto kao ni Napalmi. Između pjesama Barney se osvrtao na vječnu borbu između religije i homoseksualnosti i dobio podršku fanova. Pred kraj nezaobilazno je bilo odsvirati kratke hitove „Deceiver“, „The Kill“ i „You suffer“ nakon čega sljedi njihova legendarna obrada legendarne „Nazi punks fuck off“ legendarnih Dead Kennedys-a.  Za kraj odsvirana je „Siege of power“ nakon čega prepuštaju stage suptnicima na turneji. Zvuk tijekom nastupa bio je odličan, isto kao i besprijekorna svirka. Neki će reći „to je grind, samo lupaju bezveze“, međutim znamo da to nije tako, a Barneyjev vokal se nakon svih godina nimalo nije umorio niti ublažio te je i dalje zavržao svoju energiju skakanja po pozornici.

Čim je stage postavljen počinju Hatebreed, nekima headliner, nekima co-headliner, a nekima support bend Napalimima. Počinju agresivno i „s mudima“ od samog početka i „Defeatist“-om. Tvornica se podosta napunila i makar je zvuk bio nešto slabiji tako da su gitare bile malo pretihe, a bass na djelovima prejak, popraćeni cu mosh-em i circle pitovima. Možda sam ja u krivu, ali nakon svih ovih godina sviranja čini mi se da njihov vokal Jamey ne zna šta da radi sa sobom na stage-u pa maše rukama na sve strane. Prošli su sve hitove koje je publika oduševljeno pjevala. Za kraj i potpuno uništenje ostavljena je Hatebreed-1Destroy Everything  nakon čega su se slikali s publikom i rekli da dolaze sljedeće godine natrag pa ćemo vidjeti je li to istina. S obzirom na reakcije, poklonici oba benda izlaze zadovoljni tako da koncert nam svima ostaje u dobrom sjećanju i radujemo se ponovnom susretu.

Hatebreed setlista:
Defeatist
Empty Promises