gvU ugodnom je ambijentu zagrebačkog Vintage Industrial Bara jučer, 09. travnja, protekla još jedna srijeda u znaku dobrih vibracija. Ovaj su put nastupila tri benda: mladi Zagrepčani Post-Coital Silence, Agharti – sve aktivnija zagrebačko-samoborska ekipa te Manntra – umaški bend koji se munjevitom brzinom uspeo u sam vrh domaće scene.

Večer su otvorili Post-Coital Silence odsviravši nam svoj album prvijenac nazvan “Paraphernalia“. Na sceni su od 2011. godine i od samog početka rade na autorskim stvarima. Glazba im je u tolikoj mjeri raznovrsna da ih je teško i zapravo nemoguće ubaciti u neku žanrovsku ladicu. Svoj su stil sami prozvali alterPOP metal što se čini kao pravi kišobranski pojam koji obuhvaća svu raznolikost koju za sada uspješno balansiraju u svojoj glazbi.
Na pozornici su se pokazali kao prilično uhodan bend koji je željan live svirki. Izvrsno komuniciraju sa publikom, a tu se najviše iskazao basist Miha koji je svako toliko bacao pošalice. Vokalistica Kristina je opušteno i vrlo emotivno otpjevala cijeli set. Na trenutke se činila sramežljivom, a već sljedećem je promjenom boje glasa odavala posve drugačiji dojam; pogotovo u dijelovima kada u duetu pjeva s Mihom. Takve su i gitarstičke linije, bubnjevi za kojima je sjedio bosonogi bubnjar, bas – ponekad nježni, ponekad agresivni, tužni, cijeli spektar ljudskih psihičkih stanja precrtan u glazbu. Sve to perfektno paše i uz samo ime benda – “tišina nakon seksa”.

Setlista: Getaway the Labyrinth | Human Reflection | Lamentation | Blind Escape | Abdicate for the Kill | Beauty of Miss End | Nothing to the Core | No Time to Survive | Twisted Circle | Forgotten Song

Nakon postkoitalne šutnje, vrijeme je došlo i za drugi po redu bend. Agharti nije potrebno posebno predstavljati. Ovaj je bend uspio marljivim radom i nepobitnim talentom pokazati da su ozbiljni u namjeri da osvoje pozornice diljem Hrvatske, ali i šire. Nedavno su održali službeno predstavljanje albuma Change kojeg i dalje aktivno promoviraju povećavajući bazu fanova. Stvarno ih je ugodno gledati i slušati u live aranžmanu, najviše zbog velike pozitivne energije među članovima benda koja se na kilometre osjeti. To je svakako veliki plus jer se takve stvari brzo prenose i na publiku koja to itekako cijeni.

Setlista: Intro | Silence | Awaken | The Sky Is Falling | To A Friend | End Of Your Domination | Mendacity | Away From Here | Fallen | Rise Again | Lost

Manntra – četvorka iz Umaga koju već svi jako dobro znamo – samim svojim izlaskom na pozornicu čarobno mijenja sastav publike: i prema godištu i prema spolu. Unatoč tome što ove srijede nije bilo toliko posjetitelja kako to inače biva, u prvim je redovima nastao takav gužvanac da sam cijelo vrijeme imala dojam da je VIB dupkom pun.
Dečki u svom prepoznatljivom stilu odrađuju pripremljeni set pjesama uz jako dobru komunikaciju sa publikom koja naravno zna sve tekstove napamet. Primijetila sam i podosta očiju ispunjenih suzama radosnicama – već dugo nisam vidjela da je neki domaći bend (ovog žanra) uspio izmamiti takve reakcije. Svoj su nastup, a ujedno i sinoćnji koncertni program, završili pjesmom Kiša i prepustili nas nastavku glazbene večeri za koji se pobrinuo DJ Kneža.

Setlista: Manntra | Vjeruj Ponizno | Balkanska | Nebitna | Put, pt.1 | Put, pt.2 | Horizont | Bijeli Prah | Duboko | Mornar | Gorki San | Omen | Kiša

FOTO GALERIJA USKORO!

Izvještaj: Martina Šestić – martina@venia-mag.net