GabriellaCilmi2GABRIELLA CILMI – Zagreb, Tvornica Kulture, 6.6.2014.
Posve je neočekivano prije par mjeseci objavljeno da mala slatka “Sweet About Me” – Australka koja je 2008. imala par mega hitova, Gabriella Cilmi dolazi u Zagreb. Prva moja rekacija je bila “Zar? nije li malo prekasno? neće se koncert niti održati..”, druga je reakcija bila “Joj super” jer sam čula njen treći, posljednji album “Sting” i on je sve što popravlja stvari da se jedna poperica i vlasnica hitova s top liste nalazi na Venia-Mag portalu.

Gabriella se proslavila kao prava klinka s pjesmicama koje su totalna pop komercijala, no istovremeno je to bio najkvalitetniji pop, naročito “Sanctuary”. S drugim albumom “Ten” neke su pjesme “(Woman) On a Misson” već imale laganu naznaku da će se slatkica malo okrenuti drugim žanrovima, mnogo žešćim čim se makne od industrije koja kontrolira karijere. Uz sve to, Gabrijelica je supotpisivala većinu pjesama.
Dvije -tri godine nije je bilo nigdje i onda je prošle godina objavila taj treći album koji je popriličan odmak od onoga na što smo navikli – sada se okrenula nekom alternativnom pop-rocku i dobro joj stoji.

Ipak, malo u šali malo zaozbiljno, kolega i prijatelj sa vrlo heavy hard rock portala i ja bilo smo prilično uvjereni da u petak navečer u Tvornici nećemo sresti ama baš nikoga poznatog, odnosno iz našeg “miljea”. I bi tako. Malo radi nepoznavanja tko je imenom i prezimenom vlasnica megahitova “Sweet about me”, “Sanctuary” “Save the Lies” itd. u Tvornici je bilo par stotina ljudi, ni malo niti puno, taman toliko da dvorana (pregrađena) nije izgledala loše, neugodno prazna.

Baš me zanimalo kako će se netko tako strašno uspješan prije par godina nositi s tim. Sama moja bojazan bila je u namanju ruku smiješna, a eventualno dvoumljenje na što će ovaj koncert ličiti nestalo je u prvih 5 minuta.

S potpuno drugačijim imageom opake rockerice, ošišane crne kose, Gabriella je nasmiješena, raspoložena i odlučna da malobrojnu publiku rasturi počela koncert s čini mi se “Highwayem” ali nemojte me držati za riječ nije baš da joj znam pjesme napamet. Štogod da je slijedilo u sljedećih 15tak minuta bilo je sve nego šećerlema.
Čak je i “Sweet About Me” koju je izvela relativno rano malo iza polovice koncerta, bila neka rokerskija vezija pjesme.

Gabriella Cilmi1Gabriella je uz četiri člana benda zaista odlično zvučala, i muziciranjem i pjevanjem su svi bili na visokokj razini, na moje nemalo iznenađenje. Gabrijelin glas je vrlo otporan, malo promukli tj. hrpav vokal koji je “derao” preko sat i 15 bez ikakvih poteškoća ili štucanja.
Izvela je sa svih albuma po par pjesma i da ne znam sve njih iz studijske snimke neke od njih bih bogme teško prepoznala koliko ih je Gabrijela obukla u novo rock alternativno ruho.
Ne znam da li je publika koja se zatekla u petak u Tvornici očekivala baš ovako nešto, ali je sasvim sigurno Gabriella očarala sve prisutne. Kompletna, pokretljiva, da nije stala ni sekunde, sa fenomenalnim stage presenceom, jednako fenomenalnim i spontanim komuniciranjem s publikom – dala nam je jednu izvrsnu glazbenu večer, odnosno “slatki mali ali sjajni gig”.

Ja sam doduše ostala zakinuta za svoju najdražu stvar, nije naime izvela “Sanctuary”, ali je zato taman pred sam kraj koncerta kada je moj već otprije spomenuti kolega i prijatelj rekao: “Dobar je to pop, ali mi ga je ipak sada malo previše” – iznenadila sve i uz posljednju stvar totoalno u rockerskom štihu na bisu još izvela odlično “Whole Lotta Love” od Led Zeppelina! najavivši je kao svoju najdražu rock stvar!

Ne znam hoće li Gabriella ikad ponovo dostići takve visoke pozicije na top listama kao nekad, no nekako imam dojam da je to nije niti briga. Prema svemu sudeći dobivati ćemo od Gabrioelle dobru glazbu i odlične nastupe uživo!

KONCERTNA FOTO GALERIJA – KLIK OVDJE!

Izvještaj i foto: Anastazija Vržina, anastazija@venia-mag.net