Everlast_1Erik Francis Schrody aka Everlast, izvođač vrlo različitih žanrova poput: hip-hopa, bluesa i soula – čovjeka koji je napoznatiji kao bivši frontman reperskog benda House of Pain preksinoć je po prvi put posjetio Zagreb. Izgleda da je tek nakon osamostaljivanja i startanja solo karijere svijet spoznao koliko je zapravo Everlast mulitalentiran umjetnik. No, ipak mu je bilo potrebno da prvo objavi dva solo albuma da dostigne onu kritičnu masu okolnosti koje dovode do opće prepoznatljivosti i uspjeha, kada je 1999. snimio superhit “Put the Lights on” s Carlosom Santana, te se se pozicionirao kao multitalentirani umjetnik na svjetskoj pozornici, usput osvjajajući i Grammy.

Od onda je snimio još 5 studijskih albuma relativno dobrih kritika ali osrednjeg komercijalnog uspjeha. Posljednji u nizu “The Life Acoustic” kojeg i promovira na ovoj svjetskoj turneji, nastavit će niz: ali je opet dobio dobrih kritika jer je ponovo uspio ostaviti zanimljiv materijal iako, kako samo ime kaže, posve akustičnog predznaka.

Takvi su mu i koncerti – set-up pozornice je ogoljeli do bola i toliko jednostavan da jednostavniji ne može biti: veliki banner iza leđa, jedna gitara, klavijature i glasčina. “Strašan”, dojmljiv, efektan hrpav glas velikih mogućnosti. Everlasta je na pozornici pratio samo glazbenik na klavijaturama koji mu je pomogao i sa pratećim vokalima.
I to je bilo sve.
Pjesme su prearanžirane za takvo bazično izvođenje, ali na takav inteligentan način da su samo još jače zasjale njegove vokalne mogućnosti.

Everlast_2KOncert je bio intiman, frendovski, kao našla se ekipica koja ima nešto zajedničko i sad se druže. Takvo iskusto u pravilu podiže atmosferu koncerta na jedan drugačiji nivo. Publika je bila očigledno dobar poznavaoc njegovog materijala, jer iako Tvornica nije bila puna nego vrlo ugodno popunjena, djelovalo je više nego dobro, a prisutni su itekako uživali u koncertu.

Everlast danas je sve više country, americana… spada u kategoriju Toma Waitsa i Marka Lanegana na primjer – mnogo više nego nekad prioritetni hip-hop.  Ne znamo kako su hip-hop fanovi odreagirali na sinoćnji koncert ali je evidentno da Everlast zna kako ublendati sve to zajedno, napraviti uspješan i zanimljiv materijal koji je za mnogo širu publiku nego pojedini žanr sam zasebno.

Bio je to vrlo ugodan, zanimljiv, zabavan i kulerski izlazak na koncert, nema sumnje.

KONCERTNA FOTOGALERIJA – KLIK OVDJE!

Izvještaj i foto: Anastazija Vržina http://venia-mag.net/galerija/thumbnails.php?album=324