Dum Dum Girls MocvaraDum Dum Girls, američke shoegaze buntovnice već otprije poznate zagrebačkoj publici (Purgeraj, 2012.), sinoć su hladnu mračnu Močvaru razoružale popriličnom dozom toliko potrebnog estrogena. Dee Dee (vokal, gitara), Jules (gitara, vokal), Sandy (bubnjevi, vokal) i Malia (bas, vokal) uz pomoćnogh muškog gitarista došle su nam predstaviti treći album – ‘Too True’. Iako dosad najbolje produkcije, kritičari im zamjeraju odmak od starijeg zvuka i udaljavanje od rocka ka dream popu. No, unatoč tome, Dee Dee i društvo nikako nisu izgubile svoj fuzzy i edgy izražaj live, već ga dodavanjem novih pjesama na set listu samo malo ublažile i prilagodile, tj. poženstvenile. Najstarije, ‘I Will Be’ i ‘It Only Takes One Night’, podsjetile su na onaj početni, prljaviji i distorziraniji zvuk, dok je nova ‘Rimbaud Eyes’ dokazala da cure i u pop zvuku mogu pogoditi tu sirovu notu. No, iako su publiku (pogotovo muški dio) razdragale čim su stupile na pozornicu u crnim kratkim i uskim haljinicama, početno oduševljenje malo je splasnulo pri sredini ovog jednosatnog nastupa. Izgleda da je ovaj put kritika bila u pravu. Iako i dalje zvuče odlično, fanovi očito nisu do kraja odobrili njihov novi, pop smjer, te su htjeli čuti više čiste gitare i buntovniji zvuk uz neodsvirane favorite ‘Jail La La’ i ‘Bhang Bhang, I’m a Burnout’. A možda je ipak stvar bila u tome što su Dee Dee i cure bile malo prehladnokrvne i ozbiljne da bi rastopile i ona ženska srca u publici, jer iako se nisu uredile kao što inače običavaju, Dee Dee je samo svojim laganim kretnjama bokova i sexy sviranjem gitare raspametila sve muškarce širom otvorenih očiju i usta. Jednostavne kratke i catchy pjesme, dobro ozvučenje i prezentacija na stageu, te kvalitetna svirka bili su garancija za jednu dobru glazbenu večer i dostojnu najavu za predstojeći Žedno Uho Festival.

SETLISTA:
1. Bedroom Eyes
2. I Got Nothing