Dream Theater je po drugi puta posjetio hrvatsku metropolu, no ovaj put zatresli su ugodno popunjenu dvoranu KC Dražen Petrović. Odlični animirani uvod u veličanstvenu predstavu s „False Awakening Suite“ u pozadini sigurno report_dt_25je dobro nabrijao gledatelje na početak koncerta. Moram priznati da su se i meni naježile sve dlake na tijelu. Nakon što je pao zastor, počeli su sa „The Enemy Inside“, singlom s novog albuma. Prvi dio koncerta je doista bilo zanimljivo i gledati i slušati, pogotovo virtuoznost i tehničko savršenstvo cijele ekipe. Ozvučenje je bilo vrlo dobro, a svi detalji su se čuli dovoljno jasno što je bilo i za očekivati.

Nakon prvog dijela, uslijedila je pauza od petnaest minuta usred koje su se na big screenu prikazivali video uratci fanova iz cijelog svijeta. Povodom dvadesete godišnjice ‘Awake’ te petnaeste godišnjice ‘Metropolis pt.2 Scenes from a memory’ albuma, izveli su par pjesama sa svakog albuma. Gledajući s tribine, učinilo mi se ko da su posjetitelji malo zaspali tijekom izvođenja ‘Awake’ opusa.. No, vrlo su se razuzdali odmah kako su počeli sa „Overture 1928“. Dobar završetak koncerta, ruke u zraku, sveukupno cca 2 sata i 45 minuta kvalitetne svirke. Sveopći dojam nije za ocjenu izvrstan. Nakon par odslušanih i odgledanih koncerata Dream Theatera, mogu reći da sam doživio i bolje. Setlista možda nije bila tako živahna kao na prijašnjim turnejama. Petrucciju se nije vidjelo da uživa u svojoj svirci, Jordan se zabavljao sa svojim klavijaturama na hidrauličnom stalku, Myung kao i obično tih i povučen. Znajući kakvu tehniku posjeduje Mike Mangini, nije me previše očarao njegov drum solo tijekom report_dt_63„Enigma Machinea“, očekivao sam mnogo više od njega. Za kraj bi pohvalio hrvatsku publiku što ih ovaj put na kraju koncerta nisu gađali pivama.

False Awakening Suite (intro)
The Enemy Inside
The Shattered Fortress