Loading...

DOBROTVORNI KONCERT “MI SMO NJIHOV GLAS” – Zagreb, Močvara, 31.1.2014.

Mjesec siječanj je u Močvari završio izvrsnim dobrotvornim koncertom na kojem su se prikupljale donacije za Udrugu Indigo koja pomaže napuštenim i zlostavljanim životinjama. Akciji su se odazvali brojni bendovi pa su tako pozornicu okupirali redom Dik O’braz, 4head, Side Effects i Kevlar Bikini.
Valja spomenuti da su Side Effects te Cold Snap i legendarni slovenski bend Dr.Evil (koji nisu nastupali) donirali službeni merchandize kako bi i na taj način pridonijeli ovom događaju.

04~tribinaPrije početka koncertnog programa svi su posjetitelji mogli doznati nešto više o radu Udruge na tribini “Životinjska spika” koju je moderirao Mario Kovač. Udrugu za zaštitu i dobrobit životinja Indigo pokrenulo je šestero entuzijasta koji su tijekom godina skupili veliko iskustvo u radu sa napuštenim i zlostavljanim životinjama. Svakako ih potražite na adresi Grmoščica 10, Zagreb; na službenom webu ili na njihovoj FB stranici gdje ćete doznati više o samom radu udruge te o načinima na koje možete pomoći.

Glazbeni dio večeri otvara Dik O’braz, samoborski bend životinjskog imena koji među publikom uživa kultni status. Okupili su se davne 1994. godine, objavili dva EP-a, te se nakon dulje pauze vratili na scenu i to prošle godine sa albumom “Živ sam“. Da su živi i te kako su nam dokazali. Zabavili su i dobro zagrijali sve nas prisutne svojim energičnim nastupom i izuzetno pozitivnom, veselom atmosferom.

12-4headSljedeći na pozornicu izlaze 4head koji su si priskrbili fanove svirajući metal obrade pop pjesama. Međutim, polako su krenuli i sa stvaranjem autorskog materijala pa su nam odsvirali i jednu njihovu – “Strah“. Mene je najviše oduševila frontwoman benda, Katarina, koliko svojim vokalnim sposobnostima toliko i opuštenim scenskim nastupom te odličnom komunikacijom s publikom.
Gledajući ovaj bend na pozornici zaista vidite koliko se dobro zabavljaju svirajući uspješnice pop izvođača kao što je Britney Spears. Uvijek volim poslušati dobar cover, a pogotovo uz ovako dobar vokal.

Nakon izvrsnog 4heada, pred okupljeno društvo dolaze Side Effects. Svojim su nastupom, koji se sastojao od osam pjesama, pokazali veliku dozu talenta i profesionalnosti unatoč jako lošem zvuku koji ih je pratio cijelih sat vremena svirke. Na pozornici su dinamični, ostvaruju odličnu međusobnu komunikaciju, ali i dobru reakciju publike. Predstavili su nam i pjesmu Diversion koja će se naći na novom albumu. Jedna od najzanimljivijih njihovih stvari mi je Recoil jer se u jednom dijelu pjesme iz ritma može iščitati ime pjesme preko Morseovog koda.

35-kevlar-bikiniI na samom kraju ovog dobrotovornog koncerta dolaze Kevlar Bikini, bend koji me svaki put oduševi i razveseli. Zelena boja, nezaobilazna rakija i energija, energija, energija! Ne sjećam se kad zadnji put vidjela bend koji se toliko uživi u svoju glazbu. Skakalo se, pilo, naljevala se rakija fanovima ravno u usta, frontman je silazio u publiku i skakao skupa s njima. Kevlar je definitivno bend kojeg se treba doživjeti uživo – nisam sigurna ima li im ravnih 🙂

Bila je ovo zaista dobro iskorištena dobrotvorna glazbena večer. Velika je šteta jedino zbog slabe posjećenosti – zato svi koji niste bili, trkom na stranice Udruge Indigo i podržite njihov rad makar i simboličnom donacijom!

FOTO GALERIJA – KLIK!

Izvještaj: Martina Šestić martina@venia-mag.net

Odgovori