Divlje Jagode, 26.04.2014. Bec (7)Protekli vikend u Beču prošao je u dugo očekivanom pop-rock spektaklu na kojem su nastupili legendarni bendovi Divlje jagode i Crvena jabuka. Akcent događaja ipak ostaje na tvrdom rock zvuku Divljih jagoda koji su bečku publiku pozdravili pjesmom Dobro došla ljubavi te ih zapalili vječnim hitovima poput Ciganka, Autostop, Motori, Sve iz inata, Konji, Vodarica… Vječne balade poput Ne želiš kraj, Jedina moja, Sarajevo ti i ja, također su bile dio set liste koncerta održanog u bečkom Lugner Cityju, ispunjenom do posljednjeg mjesta. Jedan od najvećih gitarskih virtuoza na Balkanu i šire – maestro Zele Lipovača u više navrata pokazao je tko je čarobnjak gitare.
“-Kada sam studirao, bio sam više gladan nego sit. Tada sam kao mladić došao u Jugoton i predstavio im pjesmu Krivo je more. Iz ove čuvene izdavačke kuće odgovorili su mi da pjesma nema nikakvu poruku kao ni sam naslov iste, našto sam odgovorio da će ova pjesma živjeti i svirati se sljedećih trideset godina!”- ispričao je Zele ovaj manje poznati detalj bečkoj publici te zasvirao pomenuti rock evergreen.

Divlje Jagode, 26.04.2014. Bec (18)Koncert u Beču bio je također i promocija posljednjeg materijala Divljih jagoda austrijskoj publici. Album Biodinamička ljubav odličan je povratak na scenu nakon stanke od deset godina. Sadašnju postavu Divljih Jagoda čine Zele Lipovača, Nasko Budimlić, Damjan Deurić,
Andraš Išpan te novi i vjerojatno posljednji vokal Jagoda po riječima maestra Lipovače – Livio Berak.

Koncert u Beču organiziran je od strane austrijske agencije BALKANSTAR na čijem je čelu menadžer Sandro Dokić.

Kako je bilo na koncertu u Beču pogledajte u našoj foto galeriji koju nam je pripremio naš suradnik iz Beča Drago Palavra.