BloodRedShoes_2Zarazna melodija obavijena distorzijom, energično glasno ponavljanje jednako zaraznog refrena, dvostruki vokali koji ne dopuštaju da svirkom zavlada samo glasnoća instrumenata. Već se po rasporedu instrumenata – bubnjevi skroz desno i okrenuti bočno, može zaključiti da je ravnopravnost glavna odlika kako vokalno – instrumentalnog, tako i muško – ženskog odnosa u ovom bendu. Blood Red Shoes, žensko – muški duo iz Brightona, ovog je četvrtka opravdao atribut ”koncert mjeseca” u Velikom pogonu zagrebačke Tvornice. Laura – May Carter (vokal, gitara) i Steven Ansell (vokal, bubnjevi) od 2004. zajedno žare i pale alternativnom punk rock scenom. Iako iza sebe imaju četiri dobro prihvaćena albuma; ”Box of Secrets” (2008.), ”Fire Like This” (2010.), ”In Time To Voices” (2012.), ”Blood Red Shoes” (2014.), najviše su hvaljeni i prepoznavani zbog svojih energičnih live nastupa.

BloodRedShoes_1Laura – May se nikad s gitarom ne upušta u neke besmislene solaže, čime daje prostora Stevenu da suvereno vodi pjesme u željenom smjeru. Vokalno dvoglasje s čestim izvikivanjem refrena bilo je nažalost malo previše stišano, jer su se očito bojali da su preglasni, no i dalje dovoljno stabilno i usklađeno da je držalo ravnotežu između prljavih rifova gitare i dubokih jakih bubnjeva. Izgleda da su BRS, baš kao pravi Britanci, uspjeli pronaći tu sredinu, tj. odmjerenost u svojoj svirci. I kao da balansiraju na samoj granici između normalne i pretjerane glasnoće, brzog i nerazumljivog refrena, fusion i prljavog zvuka gitare, sexy i buntovnog pristupa pjesmama, britanske hladnoće (Laura – May) i simpatične britkosti (Steven). Uglavnom mlađa publika ugodno je popunila tvornicu, ali i veoma dobro obavila svoju zadaću u učenju riječi i naslova pjesama, pa je stoga atmosfera bila na razini svirke. Dobro složena setlista s odmjerenom kombinacijom pjesama sa sva četiri albuma, niti na trenutak nije ohladila atmosferu. Pjesme sa novog albuma – ‘Welcome Home’, ‘An Animal’ ili singl ‘The Perfect Mess’, odlično su se pretapale u već poznatije i starije ‘I Wish I Was Someone Better’, ‘Cold’ i ‘Je Me Perds’. Dva sata iznimno dobre, nesvakidašnje, i uhu prilagođene punk-rock/alternativne live senzacije.

SETLISTA:
1. Welcome Home
2. I Wish I Was Someone Better