Samoborsko-zagrebački bend AGHARTI je sinoć u Malom pogonu zagrebačke Tvornice kulture uspješno promovirao svoj album prvijenac “Change” uz veliki broj posjetitelja koji su ih došli podržati.

6-Tearless-rSam su događaj otvorili ivanečki dark metalci TEARLESS koji su unatoč svim problemima u bendu uspjeli otvoriti ovu glazbenu večer najbolje što su u danim okolnostima mogli. Nesigurnost u nastupu se osjetila, ali to ne bi ni trebalo čuditi s obzirom da su u danima prije koncerta doživjeli promjene u postavu benda. Nadam se da će se na nekim budućim svirkama uspjeti pokazati u pravom svjetlu.

Prije nego su Agharti započeli sa koncertnim programom kojeg su nam pripremili, predstavili su nam i svoj službeni spot za pjesmu “Rise Again” koji će uskoro biti dostupan i široj publici.

Agharti sam prvi put u živo imala priliku čuti i vidjeti prošle godine na Valhalli kada su odradili svoj pedeseti koncert u karijeri. Mogu reći da su u tom kratkom periodu vidljivo sazreli kao bend i sigurna sam da će tako i nastaviti. Koncert su odradili kako profesionalcima doliči – s puno energije, izvrsnom komunikacijom s publikom i zaigranim scenskim nastupom. Cijelo su vrijeme opušteni, vedri, nasmijani, u pravim se trenutcima obraćaju publici pa bih iz njihovog nastupa prije rekla da promoviraju svoj deseti album, a ne prvi.
31-Agharti-rKoliko ih publika voli, dokazao je i poklon koji je bend dobio – zastava s njihovim logom koja se nažalost zbog svoje veličine nije zavijorila jer je, eto, Mali pogon ipak malen. Možda na nekom stadionskom koncertu u budućnosti?
Pun pogodak su ostvarili i izborom gostiju koji su se ovoj šestorki pridružili na pozornici. Tako je Ivan Mihaljević iz Side Effectsa uskočio na akustičnoj izvedbi pjesme “Lost“, a Marijana Varga iz Innergatea je oduševila svojom vatrenom pojavom i ubojitim glasom kao gost vokal na pjesmi “Fallen“. Tina i Marijana u duetu zvuče impresivno i bilo bi lijepo opet ih čuti ovako “u paketu”.

Agharti će, ako nastave ovim tempom, zasigurno postati ime koje ćemo često sretati u medijima uz pohvale na račun njihove glazbe. Albumom “Change” su pokazali da su odlučni i ustrajni u namjeri da unesu promjenu na domaću, ali i stranu glazbenu scenu.

Setlista: Intro | Silence | Awaken | The Sky Is Falling | To a Friend | End of Your Domination | Lost (acoustic) | Words Unspoken (acoustic) | Intermezzo | Mendacity | Away From Here | Fallen | Rise Again | Lost | Outro

!!!!KONCERTNA GALERIJA – KLIK!!!

Izvještaj i foto: Martina Šestić martina@venia-mag.net