Jučer u klubu Močvara održan je treći po redu festival tribute bendova pod nazivom ”Rock Massacre Tribute Festival”. Ovo je bio najjači line-up u dosadašnjim izdanjima festivala.
06-ParanoidOdlična kombinacija četiri tribute benda privukla je masu ljudi i definitivno zacrtala sjajnu budućnost za festival.
Cijenu ulaznice od 35 kuna + piće dobrodošlice opravdali su Made In Iron, Kein Engel, Ballbreakers i Paranoid. Večer je počela oko 21:30, sve je malo kasnilo, ali to nije omelo domaće metalce da se na vrijeme okupe u velikom broju.

Paranoid je Black Sabbath/Ozzy tribute bend koji je dobro zagrijao i rasturio svojim nastupom. Tokom nastupa bubnjar je imao manje tehničke poteškoće koje su brzo ispravili i odsvirali odličnu setilistu. Pohvalio bih medley blok stvari u kojeg su spojili par odličnih Black Sabbath hitova i svakom promjenom ritma pjesme sve više i više oduševljavali publiku. Do sada ih nisam imao priliku gledati i moram priznati da su me oduševili.

Nakon kratke pauze red dolazi na zagrebački Ballbreakers. Bend je već odavno poznat publici i savršeno uštiman. Nastup je protekao tipično za njih, energičan i jako zabavn. U sat vremena saželi su najbolje hitove AC/Dc-a i još jednom dokazali kako su jedan od najboljih cover bendova na ovim prostorima.

Kako je večer brzo prolazila došao je i red na zadnja dva benda.
39-Kein-EngelKein Engel je Rammstein tribute bend koji je također jako dobro poznat domaćoj publici i nastupali su u zadnje vrijem često po Zagrebu. Komentirati njihov nastup je nepotrebno jer uvijek odrade svoj karakterističan show, možemo ih samo hvaliti. Publiku je oduševila i njihova gošća Jelena Mužar, pjevačica karlovačkog symphonic metal benda Downcast Art, koja im se pridružila na pjesmama Sonne i Engel. Odlična energija slična kao kod Ballbreakersa izdržala je tijekom cijelog nastupa i zabavila publiku do maksimuma. Gledao sam ih već par puta i svaki put su me oduševili, pa tako i ovaj put.

Za kraj večeri ostavljen je tribute jednog od najvećih bendova na svijetu, a to je Iron Maiden. Splitski Made In Iron po mislim treći put se predstavio zagrebačkoj publici. Odlično uigrani glazbenici predvođeni mladim i perspektivnim vokalom Dinom Jelusićem opet su zapalili Močvaru. Velike pohvale i dužno poštovanje ide bubnjarki Ivani, još jednom odradila je perfektan show. Posebno treba istaknuti gostovanje malog dječaka Jadrana, koji sa svojih osam godina već odlično pjeva, na pjesmi ”2 Minutes To Midnight”.

KONCERTNA GALERIJA – KLIK!

Izvještaj: Zlatko Vlašić zlatko@venia-mag.net