Valhalla - 26.10.2013. - flyerMETAL KRALJICE PREUZELE PRIJESTOLJE

Heavy metal party Valhalla je brzo stekao veliku popularnost među metalcima u Hrvatskoj pa i šire. A koliko se Dj Kneža i Dj Lawless mogu dobro pobrinuti za svoje posjetitelje, govori i sinoćnji žestoki koncert u čijem su centru pažnje bile ženske snage ovog žanra.
Hvala bogovima i palim ratnicima iz Valhalle što su Kneži i Lawlessu prišapnuli da bace pogled i na ‘nježniju‘ stranu ove priče – na Valkire – koje žare i pale metal scenom.
Prije nego je samo koncert počeo, mogli smo poslušati i novi Powerwolfov album Preachers of the Night i podsjetiti se da se uskoro bliži njihov nastup u Ljubljani (16. studeni, Gala Hala).
Malo iza deset sati, Agharti izlaze na pozornicu i već na prve taktove dvorana se polako puni. Koncert kojeg su sinoć odsvirali bio im je bio pedeseti live nastup. Odlično su predstavili svoj jedinstveni glazbeni stil iako je teško biti u ulozi prvog benda. Tina je ostvarila izvrsnu komunikaciju s publikom, ali kad prštiš energijom i simpatičnošću to nije nikakav problem.
Za kraj se opraštaju od nas obradom Paina, prije koje su izjavili da je “ovo bio Agharti cover bend, a sad slijedi Agharti“. Napravivši malenu rošadu s instrumentima, na pozornici im se pridružio i poprilično plavi Finac (?) što je uvelike nasmijalo sve prisutne.

angelseed2_mDrugi bend ove večeri bio je AngelSeed predvođen Larom koja plijeni pozornost koliko svojom amazonskom pojavom toliko i svojim talentom. Nažalost gospodin tonac je pojeo Laru u nekoliko navrata (štrajk?). Tako sam se maksimalno skoncentrirala na razabiranje zvukova pojedinačnih vokala i instrumenata. Osjetilo se malo nesigurnosti u live nastupu, ali ništa strašno što bi pokvarilo ukupan dojam. Uskoro će objaviti svoj prvijenac pa će biti prilike čuti ovaj bend, nadam se uz tonca koji se zna usredotočiti na svoj posao.

Innergate je bio posve drugačija priča. Mogu reći da je Marijana pojela tonca svojom izvedbom. Definitivno jedan od najmoćnijih ženskih vokala na domaćoj sceni koji ulijeva strahopoštovanje. Sama glazba je kao stvorena za luđačko headbanganje i razbijanje u kaosu moshpita. Čak mi se Močvara učinila premalenom za ubojitu atmosferu kojom su je ispunili. Zanimljivo mi je bilo čuti par ljudi koji su izašli u dvorište jer im je “preglasno“. E, pa dragi ljudi, to vam je metal!

hellcats3_mA nakon domaćeg Innergatea, došlo je vrijeme i za slovenski all-female bend Hellcats. Nedavno im je objavljen album “Divja pot” kojeg su sinoć predstavile i hrvatskoj publici. Osim novog albuma od ove godine im se pridružila i nova pjevačica – Ajda Kovačič kojoj je tek osamnaest godina. U Sloveniji je znaju i kao natjecateljicu pjevačkog talent showa X-factor tijekom kojeg je oduševila svojim vokalnim sposobnostima. Uklopila se među ‘mačke iz pakla‘ kao da je s njima od samog osnutka. Hellcats su svoj set bazirale na autorskim stvarima, ali i obradama metal hitova. Jednu su pjesmu posvetile i Jan Kuehnemund, nedavno preminuloj gitarstici benda Vixen.
S tehničke strane, koncert je odrađen profesionalno, vidi se da djevojke imaju veliko iskustvo live nastupa. Znaju kako ovladati pozornicom i držati publiku aktivnim sudionicima. Sve su to posjetitelji nagradili veliki pljeskom i pozivom na čak dva bisa. Prvi zagrebački koncert “mačaka iz pakla” prošao je doista pakleno.

Osim izvrsnih bendova, ove smo večeri imali priliku pogledati i službeni spot za pjesmu “Rivers Will Be Full Of Blood” benda Sage, novog imena na domaćoj sceni. Tko zna, možda ćemo i njih moći vidjeti jednog dana u sklopu Valhalle.

Umjesto zaključka mogu samo reći – cure super ste! Svijet je vaš!

Izvještaj: Martina Šestić, martina@venia-mag.net