U petak u zagrebačkoj Močvari održao se još jedan heavy metal party VALHALLA. Oko 17h došao sam u Močvaru skupa s Deathslavebendovima i osobljem kluba odraditi tonske probe, slaganje stagea i sve ostale pripreme. Bendovi su u rekordnom vremenu odradili svoje probe i taman im je ostalo dovoljno vremena da nešto pojedu i popiju u miru pred otvaranje kluba. Vrata kluba otvorili smo oko 21h i odmah krenuli promovirati novi album ‘SACRIFICE’ engleskog heavy metal benda SAXON.

Najtrue ekipa Zagreba već se lagano počela skupljati i točno u 22h na stage izlazi mladi zagrebački peterac DEATHSLAVE. Mlade snage zagrebačke metal scene svirali su obrade Iron Maidena. Njihov nastup gledalo je otprilike 50-tak ljudi što i nije loše za njihov prvi nastup u ovako velikom klubu. Što se tiče samog nastupa većina starije ekipe imala je samo prigovor na nedovoljno dobru vokalnu izvedbu njihovog pjevača, sve ostalo su odradili jako dobro.

Nakon DEATHSLAVE-a slijedila je kratka pauza od 15 minuta i brzo uštimavanje sljedećeg benda. Oko 22:40 na stage izlazi još jedan Overpowerzagrebački heavy/thrash metal bend OVERPOWER. Četverac jako dobro uštiman razvalio je nastupom. Pola koncerta posvetili su rano preminulom gitaristu Slayera Jeffu Hannemanu što je publika pohvalila ovacijama. Dečki su odličnim i nabrijanim pjesmama razbacali okupljenu publiku, te odsvirali većinu pjesama koje će se naći na njihovom prvom albumu koji izlazi ove godine. Pred ovim bendom je sjajna budućnost i vjerujem da će s vremenom prikupiti i veću bazu fanova, te moći zasvirati i na nekim manjim festivalima.

Glavni bend večeri je Helloween cover PERFECT GENTLEMENSCH koji je izašao na stage nešto prije ponoći. Pred nešto manje od 300 ljudi odsvirali su sve najbolje Helloween hitove. O njihovom nastupu nemam nikakvih zamjerki, mogu ih samo puno nahvaliti. Vokal je bio odličan, gitarske solaže i riffovi perfektni. Nakon 90 minuta svirke napustili su stage i definitivno dokazali da su još jedan odličan cover bend vrijedan svake uložene kune, vremena, znoja i truda.

Perfect GentlemenschNakon nastupa bendova dj Lawless i dj Keža puštali su najbolje heavy/power metal hitove i još jednom razbacali sve metalce koji su ostali u Močvari. Oko 2 sata podijelili su jedan upad na festival Metaldays, te jedan upad na koncert Satriania. Ravno u 4 sata napustili smo Močvaru i složili se da smo još jednom uspjeli doprinjeti magičnoj metal atmosferi, te uzdignuti Valhalla party na još višu razinu. Hvala svima koji su došli na ovaj i dosadašnje dvije Valhalle, vidimo se iza ljeta.  UNITED WE STAND!

Izvještaj: Zlatko Vlašić