Taljenje je žestoki metal program koji se obično održava četvrtkom u zagrebačkom klubu Kset, ali ovaj put posebno je rezervirana subota zbog gostovanja inozemnih bendova. Po prvi puta stavljen je skuplji upad od 40 kuna koji su definitivno opravdali Pero Defformero iz Novog Sada, Snake Eater iz Sarajeva i domaći support LIV.

10-LIVZagrebački mladi perspektivni thrash metal bend LIV dobio je čast otvoriti još jednu bogatu večer. Nešto iza 21:30 popeli su se na stage i odradili kvalitetan nastup. Nakon dugo vremena ovo im je bio prvi nastup jer su već dugo u studiju i snimaju svoj prvi album. LIV je odlično zagrijao ispunjeni Kset i još jednom dokazao kako imaju solidan broj fanova i da se ne moraju brinuti hoće li ih oni pratiti na svakoj gaži. Odsvirali su premijerno par novih odličnih pjesama po kojima se vidi da su dosta truda uložili u bend i da bi im prvi album mogao biti jedan od kvalitetnijih thrash albuma domaće scene. Za kraj seta odstavili su svoj klasik ”Alcohol Suicide” tokom kojeg je pjevač prvim redovima dijelio cugu.

Nakon kratke stanke došao je red na sarajevski Snake Eater od kojih u startu nisam očekivao ništa spektakularno. Ispalo je da sam se gadno prevario jer su dečki odradili pravi rock ‘n’ roll nastup predvođen genijalnim i zabavnim pjevačem. Ovako zabavan koncert nisam jako dugo gledao. Kroz šalu i odličnu komunikaciju s publikom bend je definitivno oduševio Kset.
Tvrdokorni rock nastup trajao je jako dugo i sjajno je pripremio publiku za nastup glavnog benda večeri.

Pero Defformero je otvorio svoj nastup klasično hitom ”Ferrari” koji je prizvao sve koji su se hladili van kluba i poprilično dobro ispunio Kset.
29-Pero-DefformeroNakon dobrog otvararanja koncerta odsvirali su par meni slabijih pjesama koje pjevaju o ljubavi i ženama. Većinom su to dobre pjesme, ali nisu znani hitovi koje svi obožavaju. Unatoč tome ekipa je dobro prihvaćala svaku pjesmu. Nakon početnog bloka pjesama zaredali su se hitovi i neke nove pjesme poput ”Ćerka Đavola” i ”Metal Sviraću”. Kompletna setlista fino je posložena i ispalo je kao da je ispričana jedna priča tokom cijelog seta. Nastup benda publika je uspjela produžiti skandiranjem ‘hoćemo još!’ i pravom bisu u kojem su odsvirane dvije zadnje pjesme. Za kraj ostavljen je hit ”Silvana” koji uvijek oduševi domaće fanove. Napunjeni Kset pokušao je prizvati i drugi bis, ali već smo debelo prošli dozvoljeno radno vrijeme kluba, pa je bilo razumljivo da Pero Defformero završi još jedan genijalan nastup pred zagrebačkom publikom.

!!!FOTO GALERIJA – KLIK!!!

Report: Zlatko Vlašić