SLAYER PO TREĆI PUTA U TRI GODINE RAZVALIO METROPOLU!

Legendarni Slayer jučer je ponovno napravio show za pamćenje. Nakon koncerta u Areni te nakon koncerta u Močvari, ovoga puta su provjerili od čega su napravljeni zidovi Tvornice. Možda najintiminiji i najmanji koncert kojeg su unazad svojih 20-ak godina odsvirali. slayer-zagreb01Mjesto Hannemana je upotpunio Gary Holt, inače gitarist Exodusa, a na bubanj umjesto Dave Lombarda se vratio Paul Bostaph.

Već prilikom ulaska u Tvornicu dalo se naslutiti kakav će kaos biti unutra. Preko tisuću ljudi je čekalo na red da uđe u klub. Ljetni dan, tisuća žednih fanova, zatvoren prostor i Slayer.

Započeli su sa ”World Painted Blood” i nastavili sa ”Hallowed Point”, veliki pogon Tvornice doslovno je gorio, a publika je bila glasna kao nikada ranije. Već nakon prve dvije stvari znoj je obasjao sva lica u publici, a naročito onih koji su bili u mosh pitu. Nije bilo odmora, već je krenoo ”War Ensemble”. Tu se oslobodila ogromna masa energije, a Slayer je na koncertu intimnog predznaka u srcu Zagreba pokazao što znači žestoka svirka, publika je prikazala što znači vjernost, odanost i uživanje u glazbi. Atmosfera je ključala i ključala gotovo dva sata dok su se redale miljenice ”Bloodline”, ”Postmortem”, ”Hell Awaits” i tako do ”Raining Blood”. Tvornica ni tada nije posustala i činilo se da metal plesnjak nikada neće stati.   Temperatura je bila ogromna, a daljnje skakanje jednostavno neizdrživo.  Ono što treba primjetiti u setlisti je to da se dolaskom Bostapha u bend malo izmjenila. Odsvirali su ”Payback” koji nisu svirali jako dugo te spomenutu ”Bloodline” koji također rijetko sviraju. U kratkom predahu nakon službeno zadnje ”Raining Blood” koji je trajao tek toliko da publika dozove velikane thrasha na bis valjalo je zastati, okrenuti se oko sebe, i shvatiti da je Slayer koncert otprašio u
potpunosti beskompromisno i bez sekunde predaha, a Tom Araya još se jednom iskazao kao jedan od vodećih frontmena u metal Slayer-Zagreb03glazbi dok je impozantna pojava Kerryja Kinga publiku opet i opet tjerala na još, na glasnije, na bučnije i bombastičnije. A onda je misli trebalo skrenuti na ovacije. Orilo se ”Slayer, Slayer”,  a kada su se vratili i zasvirali ”South Of Heaven” i ”Angel Of Death” Tvornica je doživjela pravu metal adrenalinsku eksploziju.

Usprkos nepodnošljivoj vrućini i znoju, fanovi su izdržali do kraja. Ovakav koncert se u našim krajevima iznimno rijetko viđa. Bend poput Slayera pred nekih tisuću ljudi… jednostavno neponovljivo. Tko nije bio sinoć na koncertu može mu biti žao jer sa trenutnom situacijom u Slayeru i polazeći od činjenice da su treći puta u tri godine bili kod nas, ne znam kada će se dogoditi to da idući puta zasviraju kod nas. Koncert za pamćenje i jedan od najboljih koncerata u Tvornici.

Set-lista:
World Painted Blood
Hallowed Point