Da je Saul Hudson, svijetu poznatiji kao Slash, već više od 20 godina jedan od najboljih svjetskih gitarista zaista je nepotrebano naglašavati. Isto kao i to da je Slash prošle godine objavio svoj drugi samostalni album na kojemu je vokale otpjevao fantastični Myles Kennedy. No, ono što svakako treba nagalsiti je da se Slash sa Mylesom Kennedyjem & The Conspirators upravo nalazi na europskoj turneji i da je sinoć nastupio u susjednoj nam Sloveniji pred do posljednjeg mjesta rasprodanim kapacitetom ljubljanske dvorane Tivoli.

Tide-SlashČast otvoriti istinsko slavlje rock ‘n’ rolla pripala je slovenskoj grupi Tide. Rockeri su na pozornicu izašli prema rasporedu, u 20:00 sati, a ono što je svakako upalo u oči je da su nastupili pred punom dvoranom. Odliku podržati i lokalne support bendove trebali bi usvojiti i Hrvati. Tide je, pokazali su to svojim nastupom dostojnim podrške jednom od najvećih gitarista na svijetu, bend koji nosi dobru rock energiju, i rockerski stav, a prigodu nastupa prije Slasha iskoristili su za promociju svog aktualnog studijskog albuma ”No. 4”. Vrlo samouvjeren, uvjerljiv, nabrijan nastup prošaran gitarskim riffovima i jako dobrim vokalom pošteno je protresao Tivoli i publiku pripremio za ono što slijedi – Slasha!

Kako se 21:00 sati bližilo, napetost i očekivanje u dvorani mogli su se rezati nožem, temperatura je iz minute u minutu neumoljivo rasla, a ka da su se svjetla napokon ugasila dvoranom se uz prve taktove uvodne ”Halo” prolomio vrisak. Samo trenutak kasnije svima nam poznata figura valovite kose s cilindrom na glavi ukazala se na pozornici i Tivolijem je zavladao delirij. Myles Kennedy hvata se mikrofona i rock ‘n’ roll prašiona u punom jeku započinje sa Guns N’ Roses klasikom ”Nightrain”. Odmah je jasno – Myles Kennedy u iznimnoj je vokalnoj formi, baš kao i Slash u sviračkoj i ovo će biti jedan od koncerata o kojima će se još dugo govoriti.

Slash feat. Myles Kennedy & The Conspirators - Ljubljana, 08.02.2013 -  photo: Ivana SataicSlash je za slovensku publiku i njihove goste odabrao pomno doziranu setlistu na kojoj su se našli ne samo neki od svevremenskih skladbi iz ere sa GN’R već i ponajveće uspješnice Slash’s Snakepita i pjesme sa aktualnog albuma ”Apocalyptic Love” pa je publika uživala u Snakepitovoj ”Serial Killer” u kojoj je Kennedy briljirao, uostalom baš kako i tijekom cijelog koncerta. Myles Kennedy uz Slasha je uistinu centralna figura na pozornici i čovjek koji samo jednim pokretom ruke podiže ili spušta atmosferu u publici. Neizmjerno simpatičan, ovaj odlični vokalist koji dolazi iz benda Alter Bridge bez imalo poteškoća osvaja svojim vokalnim varijacijama upotpunjenim vrlo bliskim i jednostavnim scenskim nastupom zbog kojeg ga publika, kojoj primjetno pridaje pažnju tijekom cijelog nastupa, jednostavno obožava. S druge strane, čovjek zbog kojeg smo se svi i okupili u Tivoliju, Slash, svojim izvanzemaljskim prebiranjem po žicama gitare i bez emotivne ekspresije na licu svako srce natjera na titranje u dosad neotkrivenim vibracijama. Ništa manje publiku  nije oduševio ni Todd Kerns Slash_Ljubljana02u ”Doctor Alibi” čiji je glas naprosto fantastičan, a izvedba vrlo energična i živahna. ”Bad Rain” sa albuma ”Apocalyptic Love” i GN’R klasik ”Rocket Queen” bile su uzrokom totalnog ludila u Tivoliju, kako na pozornici, tako i u publici dok su izuzetno emotivne ”Starlight” i ”Anastasia” pjesme koje bi se bez mnogo ustručavanja moglo prozvati vrhuncem koncerta, kada je riječ o onom krajnje emotivno posvećenom dijelu.

Slash koncert zatvara sa još tri klasika, ”You’re A Lie”, ”Sweet Child O’Mine” koja je bila uzrokom krša i loma i dvorani te nezamijenjivom ”Slither”. Potom se s Kennedyjem i bendom povlači s pozornice dok publika skandira za još. Vrlo brzo momci su se vratili na pozornici, Slash zahvaljuje fantastičnoj publici i započinje s prvim riffovima ”Welcome to the Jungle” u kojoj je Todd Kerns još jednom oduševio svojom vokalnom ekspresijom. Myles Kennedy preuzima mikrofon za završnu ”Paradise City” dok topovi ispaljuju kišu srebrnih konfeta na publiku.

”Paradise City” je, nažalost, bila spektakularni kraj jedne spektakularne priredbe istinskog i sirovog rock ‘n’ rolla kakav našim prostorima uistinu nedostaje.

Slash…. da, Slash je još jedan od idola iz djetinjstva koji nije razočarao već je osvojio još jedan novi dijelić moga srca. Sada mu se, zahvaljujući svojem fantastičnom pjevanju, u ovomu pridružio i Myles Kennedy. I zato, vidimo se uskoro!

Na kraju, velika zahvala agenciji Svi koncerti (www.svikoncerti.eu) na prijevozu na koncert Slasha u Ljubljani i dobrom provodu na putu.

FOTO GALERIJA – KLIK!