shoot_me_wendy_-fSredina tjedna i srijeda znače večernji odlazak u Vintage Industrial Bar na još jednu večer programa Good Vibrations. Ovaj put organizatori su ugostili bendove Shoot Me Wendy i Wicked Garden.
Malo slabija posjećenost nego prošle srijede nikako nije umanjila atmosferu i oduševljenje prisutnih.

Nešto prije 22h na stage izlazi zagrebački post punk četverac Shoot Me Wendy. Bend je obogatio već jaku domaću indie scenu. Ovo im je bio drugi nastup u Vintageu, početkom godine promovirali su svoj prvi album ‘Shine Waves’. Zanimljiv i punkom nabijen nastup privukao je solidan broj ljudi. Nastup je nekima bio jako kratak, ali takav je post punk, u kratko vrijeme što više pjesma odsvirati i to je to. Izvali su i par novih stvari koje će se naći na nadolazećem EP albumu.

Nakon ugodnog zagrijavanja slijedi kratka pauza i Wicked Garden. Dobro uštimana ekipa ima široku paletu obrada koje sviraju, za svakoga ponešto. Meni osobno je bilo previše grunge pjesama, te Green Daya. Svaka čast dečkima na izvođenju hita ‘Easy’ od Faith No More. Po prvi puta uživo odsvirali su i jednu svoju autorsku pjesmu koja je od publike bila jako dobro prihvaćena. Izvođenjem alternativnih 90’s rock hitova uspjeli su popuniti pola dvorane Vintagea što je za srijedu jako pohvalno.

Wicked garden-8Većinu koncerta sam gledao iz daljine jer je meni odabir pjesama bio jako čudan i nedovoljno energičan, ali to su riječi jednog kritika, bitno je da se okupljena ekipa zabavila. Wicked Garden je tehnički odradio jako dobru svirku, vidi se da su dečki vrhunski glazbenici i da će još bolji i postati.

Iduću srijedu na ‘Dobrim vibracijama’ gostuju: Nina Romić, Ministarstvo Metafizike i Erna. Svakako se dođite malo opustiti u sredini radnog tjedna.

Izvještaj: Zlatko Vlašić