Saxon01Usred radnog tjedna horda metalaca iz Hrvatske uputila se u Ljubljanu gledati velikane heavy metala – Saxon! Krenuli smo iz Zagreba oko 17h i taman stigli pogledati prvu predgrupu, slovenski Metalsteel. Dečki su otprašili nekih pola sata svoje najbolje hitove i odlično zagrijali okupljene obožavatelje. Posebno bi pohvalio mladu damu iza bubnjeva. Nakon njih usljedila je kratka pauza, malo uređivanje stagea i izlazak njemačkog hard & heavy benda Ac Angry. Iako za njih nikada nisam čuo, moram pohvaliti njihovu energičnost i vrhunsku svirku. Heavy metal i Nijemci su nepogrešivi.

Oko 21h na stage izlazi Saxon. Bend u godinama odsvirao je nešto više od 2 sata svoje najbolje hitove i većinu novog albuma ‘Sacrifice’. Bogata setlista garantirala je odličan provod i vrhunski heavy metal. Posjećenost koncerta nije bila bajna, ipak je bila srijeda. Oko 300-400 metalaca neprestano su skandirali i pjevali s bendom. Novi album ‘Sacrifice’ odlično je prihvaćen i svakako se odlično uklopio u stare hitove. Pohvalio bih bubnjara Nigela koji sa svojih 60 godina i dalje pošteno odradi svoj posao bez ikakvih grešaka i problema. Na polovici koncerta izveo je kratki solo na bubnjevima i dokazao da još ima dosta toga za dati. Također pohvalio bi odličan prostor dvorane Kino Šiška i uvijek fenomenalan zvuk, tonci odlično odrađuju svoj posao. Najveća faca u bendu je ipak pjevač Biff. Gromada od čovjeka sa svojom dugom sijedom kosom uvijek oduševljava.

Saxon je još jednom dokazao da su vrh heavy metala. Iz Hrvatske na koncert došlo je 20-tak fanova koji će definitivno opet potegnuti do Ljubljane ako uskoro Saxon ne dođe do nas. Ovo je bila večer heavy metala za pamćenje.

Saxon03Setlista:
1. Procession (Intro)
2. Sacrifice