Nakon skoro točno dvije godine došlo je vrijeme da se izaslanstvo ‘Croatian Battalion’ hrvatskog Sabaton fan kluba opet uputi na koncert u susjednu Sloveniju. Tako smo ovaj put nas samo 5 napunili jedan auto i zaputili se podržati omiljeni bend u Ljubljanu.
Wisdom - Ljubljana, Kino Šiška, 12.03.2013Oko 17h sati krenuli smo iz Zagreba i stigli do dvorane Kino Šiška, te se zagrijali uz koju pivicu i odmah nakon otvaranja kluba ušli podržati odličan mađarski power metal bend Wisdom. Odsvirali su klasičnu setlistu od 7 stvari i ugodno iznenadili odličnim zvukom, te žestokim power performansom. Wisdom smo počeli slušati početkom kompletne ‘Swedish Empire’ turneje i znali smo jako dobro sve pjesme, kao i veliki broj publike koji se skupio i bodrio ih sve do zadnjih taktova. Uz svoje klasične hitove ‘Live Forevermore’, ‘Wisdom’ i ‘Judas’ odsvirali su i novu pjesmu ‘War Of Angels’ koja će se naći na nadolazećem albumu.

1) Fallin’ Away From Grace
2)Somewhere Alone
3) War Of Angels
4) Live Forevermore
5) Wasted Years (Iron Maiden cover)
6) Wisdom
7) Judas

Eluveitie - Ljubljana, Kino Šiška, 12.03.2013Nakon pauze od 15 minuta i preuređivanja stagea došao je red na Eluveitie. Švicarci na ovoj turneji promoviraju zadnji album ‘Helvetios’ kojeg Slovenci jako vole i dokazali su to skoro punom dvoranom. Prve dvije pjesme ‘Helvetios’ i ‘Luxtos’ su žestoko zagrijali okupljenu masu, prodrmali vratove i izazvale glasno skandiranje publike. Nastup Eluveitiea je bio jako dobar unatoč meni djelomično slabom setlistom, ali izvođenje hitova ‘Thousanfold’ i ‘Inis Mona’ još jednom su pokazali da Švicarci znaju što rade i da uživaju u tome. U kompletnom showu vidjelo se da jako fali Anna Murphy sa instrumentom ‘Hurdy-Gurdy’, te pogotovo sa svojim odličnim vokalom.

1) Helvetios
2) Luxtos
3) Thousandfold
4) Neverland
5) Santonian Shores
6) Home
7) Inis Mona
8) The Uprising
9) Uxellodunon
10) Havoc

Sabaton - Ljubljana, Kino Šiška, 12.03.2013Oko 22:30 uz taktove pjesme ‘The Final Countdown’ u dvorani se gase svjetla i dolaze ‘lavovi sa sjevera’. Joakim klasično pozdravlja publiku prije početka pjesme ‘Ghost Division’ i luđački istrčava na stage. Nakon uvodnog bloka od četiri pjesme s novog albuma došao je na red svima jako poznati hit ‘Cliffs Of Gallipoli’ s albuma ‘The Art Of War’. Na ovoj turneji publika ima priliku birati setlistu, tako su Slovenci odabrali ‘Attero Dominatus’ umjesto ‘Into The Fire’, ‘Midway’ umjesto ‘Uprising’, te zbog puno upita fanova pjesmu ‘En Livstid I Krig’ umjesto ‘Karolinens Bön’ na švedskom. Običaj na koncertima Sabatona je da cure bacaju grudnjake Joakimu, ovaj put to se dogodilo odmah nakon uvodne pjesme. Kasnije je netko iz publike bacio ružičastu majicu koju je Joakim obukao i u njoj pjevao jednu pjesmu. Nakon sat vremena svirke Sabaton se kratko povukao sa stagea i došao je red na zadnje tri pjesme: ‘The Art Of War’, ‘Primo Victoria’ i ‘Metal Crüe’. Slovenska publika je pokazala da jako voli Sabaton i da očekuje da se ubrzo vrate što su dečki iz Sabatona i obećali.

1) Ghost Division
2) Gott Mit Uns
3) Carolus Rex